Buksene strammer

Ja.. Nå har jeg ingen behagelige bukser å ha på meg på jobb :( må vel skaffe noen mammabukser snart!

Føler ikke tettsittende bukser er så behagelige nei. Arbeidsbuksa min er god foreløpig. Ellers velger jeg en løs joggebukse hjemme, er mine til vask tar jeg mannen min sine.

Jeg fikk passet mitt påskrevet av dattera mi her om dagen. "Mamma hva her skjedd med deg? Du går jo aldri ut av døra i joggebukse! Og nå kan jeg ikke huske sist jeg så deg i noe annet. Hvorfor bruker du ikke den nye fine buksa di?!?" Hm nei si det lille venn ;0)

Jaaa er slik her og :/

Jepp samme her. Går rundt i tights sent og tidlig he he, verre med trusene, må skaffe nye, for jeg klarer ikke at de strammer over magen der nede

Jeppsi peppsi!

Ikke blitt strammere, men absolutt mer ubehagelig med noe som helst som presser på magen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kan fortsatt gå med stramme bukser eller mine vanlige, men kjenner etter å ha gått med dem i noen timer blir det stramt og ubehagelig.. Men ellers går jeg med tøyshorts hjemme, så godt ;)

Herlige Stormberg hipster med blondekant øverst, superdeilig og behagelig, strammer ikke på magen i det hele tatt.

Orker ikkje trange truser eller bukser! Heime ligg eg på sofaen kun i trusa og teppe!

Klare ikkje nåke stramt på magen eg heller, men uniformsbuksene mine passe heldigvis endå.
Bruke kun seamless-hipster frå Change, og dei e superbehagelige :P

Back
Topp