Buksene begynner å bli bittelitt trange..

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Nå merker jeg at flere av buksene mine begynner å bli litt trange rundt magen eller ubehagelige å gå med, særlig dongribukser :wideyed: What to wear?! Det har blitt tights de siste dagene :p

Hva med dere?

Samme her!! Åpner knappen på jobb, men tar meg selv i å glemme å lukke den når jeg går vekk fra pulten... Hjemme er det rett i joggis, noe som jeg egentlig ikke liker! Men nå vil jeg helst bare gå i det...

Samme her!! Åpner knappen på jobb, men tar meg selv i å glemme å lukke den når jeg går vekk fra pulten... Hjemme er det rett i joggis, noe som jeg egentlig ikke liker! Men nå vil jeg helst bare gå i det...

hehe, greit med en lang topp eller genser da ;)

Nå er joggeklær og tights med stor genser mine beste venner :p men tar gjerne ikke lang tid før folk mistenker noe :wideyed:

hehe, greit med en lang topp eller genser da ;)

Nå er joggeklær og tights med stor genser mine beste venner :p men tar gjerne ikke lang tid før folk mistenker noe :wideyed:
Nei, jeg blir nok avslørt nå... Jeg går mest med t-skjorter på jobb, så om jeg plutselig kommer i store gensere tror jeg de skjønner det fort. ;) selv om de er mannfolk legger de til tider merke til ting. :D

Nei, jeg blir nok avslørt nå... Jeg går mest med t-skjorter på jobb, så om jeg plutselig kommer i store gensere tror jeg de skjønner det fort. ;) selv om de er mannfolk legger de til tider merke til ting. :D

Hehe, ;)

Jeg tror både mamma og de nærmeste kollegaene på jobb mistenker noe allerede her, uten at de har sagt noe. Føler det bare på meg :p

Kjoler er jo supert når bilder ikke er så komfortabelt :)

Her går det helt fint med mine vanlige klær, men tenker det blir kjoler på jobb når buksene blir for trange. Og selvsagt gravidebukser :)

Kjoler er jo supert når bilder ikke er så komfortabelt :)

Her går det helt fint med mine vanlige klær, men tenker det blir kjoler på jobb når buksene blir for trange. Og selvsagt gravidebukser :)

Ja kjoler et ganske greit :D

Jeg har tatt fram gravidbuksene fra forrige gang. Er ingen som ser at det ikke er vanlige jeans, og de er mye mer behagelige å gå med. Føler ikke tights er noe jeg han ha på meg utenfor hjemmet.

Spørs om jeg ikke må ut etter noen gravid bukser etterhvert. Noen som vet hvor de selger noen fine noen?? :)

Jeg har tatt fram gravidbuksene fra forrige gang. Er ingen som ser at det ikke er vanlige jeans, og de er mye mer behagelige å gå med. Føler ikke tights er noe jeg han ha på meg utenfor hjemmet.

Må nok hente frem mine også ;)

Har kjøpt en del fine slakke bukser :) To veldig fine og supergode på byoung..
Liker heller ikke joggebukser, så det vil jeg ikke gå i! Så med en gang jeg kommer hjem så hiver jeg meg i ullundertøyet, super deilig:cat:

Jeg handla litt på HM sist, så lurer på om jeg skal titte der denne gangen også! :)
Foreløpig bruker jeg bukser som har vært for store (gått ned 25kg fra januar til juni), egentlig veldig behagelig! :P

Jeg kan også anbefale strikk i bukseknappen! :)

Back
Topp