Bukseløs

tonjevsg

Flørter med forumet
Stor rumpe søker nye bukser ettersom mine gamle plutselig er blitt for små iløpet av den siste dagen.

Ønsketenkning: Mye vann i skinka
Antagelig realitet: Snacks og all mat har festet seg

Hehe, du kan jo prøve å legge ut den annonsen på finn.no og se hvilke svar du får [;)][;)][;)]

Slapp off...jeg ler selv og [:D] Har også brukt tøyelige buksen, men nå er de stram altså [:)]

Får håp det e vannræv ja[:D]

ORIGINAL: EllenMH

Hehe, du kan jo prøve å legge ut den annonsen på finn.no og se hvilke svar du får [;)][;)][;)]

Hehe..hadde vært litt morsomt da [:D]

hehe.. tar det nok fort av etter fødsel uansett hva det er[;)]

Haha!! Kjenner til det jeg også ja. Har bare gått i stretchbukser de siste månedene her...

åhh..jeg kjenner meg igjen.. min "safe-bukse" tilogmed har funnet det for godt å nekte å være en del av tøy som enda går ann å lukke igjen foran.. spriker som en stor V... så her gåre på adidas bukse og H&M joggis.. damn... [8D] er fler av oss uten bukse..
ikke sååå lenge igjen da... så greit nok..men HAHAHAHA!!

klær??
Her går det i joggebukse. Føler meg skikkelig sexy[:@]
Var ute på konsert i går og presset på mg mammabuksa mi, det var utrolig deilig å komme seg hjem og vrenge av seg den.
Hadde dratt den nedom rumpa når jeg kjørte hjem.

Bra ingen så meg da. Sambo ble skikkelig tent[8D]

ORIGINAL: nr 3 snart

klær??
Her går det i joggebukse. Føler meg skikkelig sexy[:@]
Var ute på konsert i går og presset på mg mammabuksa mi, det var utrolig deilig å komme seg hjem og vrenge av seg den.
Hadde dratt den nedom rumpa når jeg kjørte hjem.

Bra ingen så meg da. Sambo ble skikkelig tent[8D]

Deilig å ha noen som liker rumpa vår uansett da[:D]

hehehe. Vannrævv - den va go... [:D][:D][:D] *ROFLMAO* [8D][:D][;)]

Ønsketenkning: Mye vann i skinka
Antagelig realitet: Snacks og all mat har festet seg

Synes jeg var skikkelig festlig sagt......

Gleder meg skikkelig til å kvitte meg med disse buksene med HØY STRIKK[:'(]

ORIGINAL: lene74

Vannrumpe..???

...eller buksevann... hehe..

Jeg har vokst utav alle mammaklærne mine jeg... De strammer og er ekle å ha på. Selv om jeg bare har gått opp 10,5 kilo!!! [:'(] Men jeg simpelthen bare NEKTER å bruke penger på større klær nå som det er sååååå nære termin!!!

Jeg nekter jeg og, så jeg får heller ha tighte bukser på i noen få dager til [:D]

Off, ja eg kjenne meg vertfall igjen....Pyton altso, blir mykje joggis her da, men eg elska å pynta meg so da blir det ei svart bukse (den eine eg får øve røvi)[;)] tihi, men alt ska vekk.....håpa eg[&:]

Back
Topp