Buksehjelp

Bare jeg som har flyttet inn i mammabukser? 10+0 med barn nr 2 nå og noe annet er både ubehagelig og ser ikke noe særlig ut på.
 
Alle former for tights er deilig syntes jeg. Både de som ser ut som jeans, og de i bomull fra både HM og Cubus. Kombineres med tunika, lang skjorte eller vanlig genser til de som ser ut som jeans :smiley-bounce012
 
Bare jeg som har flyttet inn i mammabukser? 10+0 med barn nr 2 nå og noe annet er både ubehagelig og ser ikke noe særlig ut på.
Jeg også. Eller vide joggebukser. Andre graviditet her også. Er fem dager bak deg. Gravidklærne fra sist lå ganske lett tilgjengelig, så de har kommet i bruk, ja.
 
Tipper jeg å er i gravidbuksene når jeg kommer til uke 10.. enda 3+ uker igjen.. Har å barn fra før
 
Jeg har flyttet inn i klatrebuksene mine, selv om jeg bare er i uke 8. Var så overrasket da jeg begynte å få mage allerede. Skjer ikke det vanligvis litt senere eller har jeg bare spist for mye sjokolade?
Klatresentre selger iallefall en del stilige klatrebukser med elastisk midje
 
Bare jeg som har flyttet inn i mammabukser? 10+0 med barn nr 2 nå og noe annet er både ubehagelig og ser ikke noe særlig ut på.


Jeg fant mammabuksene fra sist i uke 6! Ble kvalm av all stramming over magen, og kom til å tenke på at sist gikk jeg en måned før jeg turte å kjøpe mammabukser. Så da de vanlige buksene mine var lagt til vask fant jeg frem mammaesken fra sist, og flytter inn :)
 
Hvordan er disse i str? :)
Hun i butikken sa det var anbefalt å gå en størrelse ned siden de utvider seg, så siden jeg hadde tenkt å gå en størrelse opp kjøpte jeg min vanlige størrelse :hilarious: bare husk å se på benlengden, det glemte jeg og har to med litt kortere ben og to med lange :hilarious:
 
jeg har et par av disse,og syns de strammer veldig over magen. Men jeg er flergangsfødende og vel litt mage fra før i utgangspunktet..
Okay. Takk for info ❤️ Har nok litt mage jeg og... tenker jeg drar og prøver før jeg evt kjøper :)
 
Back
Topp