Buksehjelp

Ponyo

Forelsket i forumet
Hjelp. Takler ikke gå med dongribukser lengre, har allerede fått 1,5 kg ekstra og magen stikker ut. Er litt tjukk fra før av. Det er rett og slett ubehagelig å gå med trange bukser, så lurte på om dere har noen tips til behagelig og fine bukser som ikke er dongri? Har noen løse lin bukser, men de sitter ikke noe fint på når jeg legger på meg, trenger at det skal være litt sånn strikk over magen, noe alla gravidbukser eller yogabukser eller sånn, hjeeeelp ❤️ vil ikke gå rundt i stygge daffe bukser allerede

Sjekk ut only/veromoda. Har dressbukser i bomull, med strikk i livet. Super gode og ha på.

Jeg har også litt ekstra fra før, og selv om mange av buksene jeg bruker til vanlig har strikk i livet, er også de fleste av dem ubehagelige nå. Magen er ikke større, men øm nederst på. Så jeg hadde et dypdykk i klesskapet i dag på jakt etter gravidbuksene! Jeg går uansett ofte i tights og kjole, så da er det jo ingen som merker om jeg har på gravidtights under der. Jeg får det bare mer behagelig!

Jeg har også litt ekstra fra før, og selv om mange av buksene jeg bruker til vanlig har strikk i livet, er også de fleste av dem ubehagelige nå. Magen er ikke større, men øm nederst på. Så jeg hadde et dypdykk i klesskapet i dag på jakt etter gravidbuksene! Jeg går uansett ofte i tights og kjole, så da er det jo ingen som merker om jeg har på gravidtights under der. Jeg får det bare mer behagelig!

Ja du sier noe, har også vurdert å investere i noen kjoler og tunikaer :happy: Huff, har kleskrise hver gang jeg er gravid jeg

Jeg kan også anbefale bukser fra Vero moda, dressbukse stil men med strikk i stedet for knapp i livet.

Støtter buksene fra only/vero moda. De ser litt ordentlige ut og er behagelige på!

Ellers velger jeg å gå mer i kjole og kjørt med strikk til om dagen. Takler heller ikke at det strammer over magen.

Støtter buksene fra only/vero moda. De ser litt ordentlige ut og er behagelige på!

Ellers velger jeg å gå mer i kjole og kjørt med strikk til om dagen. Takler heller ikke at det strammer over magen.

Takk. Da skal jeg gå innom Only en dag siden så mange av dere anbefaler de :joyful: var litt vanskelig å se hvilke som er gode på nettet, så får gå innom heller

Jeg syns Floyd har gode bukser, de er høye i livet med strikk :)

Jeg har en bukse fra floyd som funker fint nå, ser ut som dressbukse, men med bred strikk øverst.

Syns også det er vanskelig med bukser for tiden. Uten belte sklir de ned, og med belte er det veldig ubehagelig. Kjole og strømpebukser er mer behagelig. Men har ikke nok kjoler som passer til.hverdags. så vurderer å skaffe flere :)

Monki har fantastiske bukser. Strikk i livet, vide nederst. Fint mykt stoff. De ser ikke ut som joggebukser, men er definitivt like deilig som slike.
Modellen heter cilla fancy trousers.

Monki har fantastiske bukser. Strikk i livet, vide nederst. Fint mykt stoff. De ser ikke ut som joggebukser, men er definitivt like deilig som slike.
Modellen heter cilla fancy trousers.

De fikk jeg lyst til å prøve, men hvor lange er dem? Ser veldig korte ut på modellene, men de er jo helt sikkert veldig lange, og jeg er bare 1.60.

De fikk jeg lyst til å prøve, men hvor lange er dem? Ser veldig korte ut på modellene, men de er jo helt sikkert veldig lange, og jeg er bare 1.60.
Jeg er 160 selv og jeg synes de treffer perfekt. Et lite stykke over ankelen, er ikke borti skoene.

Cubus har noen nesten like,men lange ben og bred myk linning. Jeg frykter jeg kommer til å bo i slike når magen blir større.. Husker ikke hva de heter,kan se om jeg finner den.

Back
Topp