Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt buksebleier! Eneste som funker på sprell propell herVi byttet over til buksebleier for litt siden syns de er helt fantastiske.
Hva syns dere er best?
Du tipsa meg om de buksebleiene. Evig takknemelig for det sett bort ifra det ene uhellet vi hadde da jeg skulle tre på bleia og det kom bæsj utover hele stellebordetDefinitivt buksebleier! Eneste som funker på sprell propell her
Haha. Uhell kan skjeDu tipsa meg om de buksebleiene. Evig takknemelig for det sett bort ifra det ene uhellet vi hadde da jeg skulle tre på bleia og det kom bæsj utover hele stellebordet
Nei. Ikke i libero sine iallefall. Der starter buksebleiene på str 4Har ikke prøvd buksebleier. Finnes ikke i str 3?
Hoho heldig som har en som ligger i ro. Min er som en mark hahahaHar prøvd, men syns ikke de var noe.. Liker de vanlige best
Men så ligger min fremdeles i ro når vi skifter..enn så lenge
Samma gjør vi. Her om dagen sovna hun i bilen med buksebleien på. Det lakk som FBruker trusebleie på dagtid, men teip på natta... Da blir det ikke lekkasje
Hoho heldig som har en som ligger i ro. Min er som en mark hahaha
Vi byttet over til buksebleier for litt siden syns de er helt fantastiske.
Hva syns dere er best?
Hoho skifte på fanget går ikke her hun stikker avJeg skal kjøpe buksebleier, han er helt propell og det ender opp med at jeg skifter han på fanget hvilke anbefales?
Hoho skifte på fanget går ikke her hun stikker av
Libero tuch buksebleiene er vi veldig fornøyde med litt dyre men..
De ambefallers
Vi bruker Buksebleier på dagen og Coop sine på nattaHaha, han prøver som regel å åle seg vekk. Så det er enten på fanget eller stellematta på gulvet, teller til 3 hver gang
Hvis det forenkler bleieskift så får det heller koste litt så kan vi bruke Rema sine på natta