Buksebleier eller vanlige bleier

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi byttet over til buksebleier for litt siden :) syns de er helt fantastiske.

Hva syns dere er best?

Har ikke prøvd buksebleier. Finnes ikke i str 3? :p

Definitivt buksebleier! Eneste som funker på sprell propell her :p
Du tipsa meg om de buksebleiene. Evig takknemelig for det :D sett bort ifra det ene uhellet vi hadde da jeg skulle tre på bleia og det kom bæsj utover hele stellebordet :p

Du tipsa meg om de buksebleiene. Evig takknemelig for det :D sett bort ifra det ene uhellet vi hadde da jeg skulle tre på bleia og det kom bæsj utover hele stellebordet :p
Haha. Uhell kan skje :p

Her har jeg prøvd vanlige siden, men får de ikke på :p nå er det lettest at hun står og så trer jeg bare på sånn :)

Har prøvd, men syns ikke de var noe.. Liker de vanlige best :)
Men så ligger min fremdeles i ro når vi skifter..enn så lenge :p

Haha morsomt! Het lekker buksebleiene så bruker vanlige enn så lenge. Men bytter vel når vi går over til størrelse 5!

Bruker gjerne buksebleie på natt og evt til morgenstell. Han er skikkelig mark som snurrer rundt og kraver avgårde når han skal stelles, men jeg liker best teipbleier.

Vi byttet over til buksebleier for litt siden :) syns de er helt fantastiske.

Hva syns dere er best?

Jeg skal kjøpe buksebleier, han er helt propell og det ender opp med at jeg skifter han på fanget :P hvilke anbefales?

Jeg skal kjøpe buksebleier, han er helt propell og det ender opp med at jeg skifter han på fanget :P hvilke anbefales?
Hoho skifte på fanget går ikke her :p hun stikker av :p

Libero tuch buksebleiene er vi veldig fornøyde med :) litt dyre men..
De ambefallers :)

Hoho skifte på fanget går ikke her :p hun stikker av :p

Libero tuch buksebleiene er vi veldig fornøyde med :) litt dyre men..
De ambefallers :)

Haha, han prøver som regel å åle seg vekk. Så det er enten på fanget eller stellematta på gulvet, teller til 3 hver gang :P
Hvis det forenkler bleieskift så får det heller koste litt så kan vi bruke Rema sine på natta ;)

Haha, han prøver som regel å åle seg vekk. Så det er enten på fanget eller stellematta på gulvet, teller til 3 hver gang :P
Hvis det forenkler bleieskift så får det heller koste litt så kan vi bruke Rema sine på natta ;)
Vi bruker Buksebleier på dagen og Coop sine på natta :)

Men Libero up&go funker de også. For tuch bleiene er ganske dyre :o

Her blir det lekasje hver gang med libero touch buksebleier. Anbefaler pampers sine buksebleier, de er litt lengre og mye mykere å ha på enn libero sine synes jeg :-)

Back
Topp