Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, brukt i noen uker allerede siden jeg var så oppblåst og det var ubehagelig med press på magen. Ikke oppblåst lengre, men de er mye mer behagelige enn trange bukserEller, den begynner å bli ubehagelig rundt livet! Jeg merker at hoftene og rompa har blitt breiere. Jeg har allerede større pupper, vekten har stått stille, men kroppen er i endring allerede.
Noen som har begynt å tenke på gravidbukser?
frykter twins
Begynte med mammabukser i uke 6 eller noefrykter twins
![]()
Amen! Gått til innkjøp av en strl større nåMollybuksene fra Gina ! De redder hverdagen min med oppblåsthet og ikke minst kvalmen.![]()

Ja har også lagt meg voldsomt ut rundt hoftene og magen.. Er bare 6+4. Uvant, sist svangerskap gikk jeg bare opp 6 til kilo og var tynnere enn noensinne da guttungen kom ut. Fikk ikke tydelig mage før i uke 30 heller.. frykter twins nå faktisk skal på tidlig ultralyd imorgen så får vi se.
Ja har også lagt meg voldsomt ut rundt hoftene og magen.. Er bare 6+4. Uvant, sist svangerskap gikk jeg bare opp 6 til kilo og var tynnere enn noensinne da guttungen kom ut. Fikk ikke tydelig mage før i uke 30 heller.. frykter twins nå faktisk skal på tidlig ultralyd imorgen så får vi se.
Du må oppdatere oss på hvordan det gikk!![]()
Gikk ikke så bra - ble satt tilbake over 2 uker så sannsynligvis har det slutter å vokse. Får det ikke til å stemme at jeg bare er 4+4 idag. Så er nok en forestående SA på gang eller MA.