Buksa mi er allerede for trang!

Lotta915

Glad i forumet
Eller, den begynner å bli ubehagelig rundt livet! Jeg merker at hoftene og rompa har blitt breiere. Jeg har allerede større pupper, vekten har stått stille, men kroppen er i endring allerede.

Noen som har begynt å tenke på gravidbukser?

Eller, den begynner å bli ubehagelig rundt livet! Jeg merker at hoftene og rompa har blitt breiere. Jeg har allerede større pupper, vekten har stått stille, men kroppen er i endring allerede.

Noen som har begynt å tenke på gravidbukser?
Ja, brukt i noen uker allerede siden jeg var så oppblåst og det var ubehagelig med press på magen. Ikke oppblåst lengre, men de er mye mer behagelige enn trange bukser :p

Begynte med mammabukser i uke 6 eller noe :hilarious: frykter twins:hilarious:

Med nr3 så var det mye kjole jeg brukte :) får nok mage tidlig med nr4 :p får se når jeg må skaffe mammabukser

Her er det innkjøpt nye bukser i ett par størrelser større! Mollybuksene fra Gina Tricot får funke enn så lenge

Samme her.. måtte gå med åpen knapp på dongribuksa på jobb idag. Joggebuksa kimmer på med en gang jeg er hjemme. nå la jeg nok litt på meg før graviditeten også men det hjelper ikke på. Usikker på hva jeg skal kjøpe nå? Fikk noen gravidbukser med søstern men de er aaalt for store rundt magen.
Liker Godt kjole og skjørt så kan safe litt der fremover.

Mine bukser er også for trange :hilarious: vurderer å kjøpe mammabukser ganske kjapt :facepalm:

Ja har også lagt meg voldsomt ut rundt hoftene og magen.. Er bare 6+4. Uvant, sist svangerskap gikk jeg bare opp 6 til kilo og var tynnere enn noensinne da guttungen kom ut. Fikk ikke tydelig mage før i uke 30 heller.. frykter twins nå faktisk skal på tidlig ultralyd imorgen så får vi se.

Mollybuksene fra Gina ! De redder hverdagen min med oppblåsthet og ikke minst kvalmen.:smiley-angelic001

Ja har også lagt meg voldsomt ut rundt hoftene og magen.. Er bare 6+4. Uvant, sist svangerskap gikk jeg bare opp 6 til kilo og var tynnere enn noensinne da guttungen kom ut. Fikk ikke tydelig mage før i uke 30 heller.. frykter twins nå faktisk skal på tidlig ultralyd imorgen så får vi se.

Du må oppdatere oss på hvordan det gikk! :)

Har det på nøyaktig samme måte. Får man så tidlig ultralyd altså, kanskje jeg skal bestille før jul.

Back
Topp