Bukplastikk?

Mamma Isa

Forelsket i forumet
Noen her som har tatt bukplastikk????

Fikk telefon fra sykehuset idag, å får den på Tirsdagen allerede:) -Grua mæ...!!!

ohoi ..har du venta lenge eller ??

Får du den dekka av det offentlige??

Kan eg få spørre kor mye heng du har??

Hvor skal du inn??

send gjerne PM

Jeg ble overvektsoperert med Gastrick By-pass operasjon Juni 2006. (pga av overvekt jeg har laushud, ikke pga graviditet, huden var ikke strekt helt ut under graviditet.)
Så ble jeg gravid Juni 2007, fødte sønnen min i April 08.

Jeg har Masse, MASSE heng, vet ikke hvordan jeg kan beskrivhe hvor mye...
...Får den dekt av det offentlige, å jeg tror ikke det er vanskelig å få...
Jeg søkte rett etter jeg hadde født, men fikk beskje om at jeg måtte vente til Amming var avsluttet... Så November 08 var jeg til konsultasjon på sykehuset... Fikk da beskje om at operasjon ble tidligst i August... Men så ringte dama på sykehuset idag å fortalte at jeg var så ung, å hadde så mye hud som måtte bort (lår, pupper, rygg, rompe, hofter), så hun kunne få tid til operasjon på tirsdag allerde... Operasjonene må taes i flere omg, så hun tenkte det var greit å begynne nå...:) Begynner med framside av magen:D

Stokmarknes sykehus, di har kirurg som opererer ofte, vet enkelte sykehus kun har operasjoner 1 gang i mnd å hos dem er det vanskeligere å få innvilget...!

Så glad jeg blei på dine vegne nå!! [:)]

jeg og legen min har også snakket om dette og vi skal søke så fort jeg er ferdig med amming for vi skal søke om brystløft også siden de er så store at de skader ryggen min.

Håper du kommer til og bli fornøyd etter operasjonen [:)]

Masse lykke til! *klem*

[:)]

Det blir jeg helt sikkert...
Skal endeli få den kroppen jeg egentli passer inn i:D Hehe...

Er bre 21 år, å ser fram til å kle meg som en ungd....

:) Bre 4 dager igjen:)

så bra for deg da

Flott at det gikk så kjapt da ---

Jeg kan love deg at det er VANSKELIG å få dekket full BP.
Man må stortsett ha mere enn 5cm heng og lavere BMI enn 27 ...

Har du besøkt bukplastikk.no?? Verdt å gå inn dit å se !!

Jeg har fått konsultasjonstime ...et steg i riktig retning!!

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

så bra for deg da

Flott at det gikk så kjapt da ---

Jeg kan love deg at det er VANSKELIG å få dekket full BP.
Man må stortsett ha mere enn 5cm heng og lavere BMI enn 27 ...

Har du besøkt bukplastikk.no?? Verdt å gå inn dit å se !!

Jeg har fått konsultasjonstime ...et steg i riktig retning!!

Har 27 i BMI tror jeg...
Da jeg var på konsultasjon var jeg inne nm ax 4 min, han tok litt på huden min, tegnet noen streker å ferdig med det...
Tror jeg har mye MYE mer enn 5 cm heng å har en BMI på 27... Men tror jeg hadde fått denn om jeg hadde hatt mer enn det og... Hadde bmi på 44 før, åp har verrt igjennom mye før denne operasjon. Kunne sikkert verrt 5 kg lettere om all denne plagsomme huden hadde værrt borrte...:(

Men men, virker ikke som om det er vanskeli å få operasjon på Stokmarknes sykehus da:) Å di er flinke:D

så flott da . Da er du heldig .

Lykke til !!!

"gleder meg sammen med deg"[;)]

Back
Topp