Buhuuuu

fano

Gift med forumet
Har ikke vært her på et par dager, litt deppa og lei med om dagen. Gromsen blei til ei skikkelig tante på lørdag så blodprøven på mandag visste jeg jo svaret på. Der er ganske vemodig og reise på riksen for og ta en blodprøve du vet svaret på. Denne gangen hadde jeg virkelig troen. Første forsøket var veldig på halv 12, alt gikk galt egentlig fra førsta dag, men det var jo første gangen og visste jo ikke hva jeg fikk til, men denne gangen lå liksom alt til rette, håpet og troen kom og jg var glad og lykkelig og tenkte at endelig går det bra, men så feil kan man ta. Jeg passer hundene til venninda mi et års tid, men de skulle hjem på perm på torsdag og det merkelige er at jeg begynte og blø på fredag, jeg ble så ensom da de dro, huff, men man kan ikke skylde på det heller.
Jeg fikk snakka med riksen for og høre når jeg kunne starte på siste forsøket, de sa at de regnet med at legene ville anbefale meg og ta de 2 fryse eggene først pga at det er mindre belastning for kroppen, men jeg tenker at 40% av eggene død under opptining, hva hvis begge dør?? Jeg sa at jeg vil gå gjennom 3 forsøket, da har jeg mulighet til og kanskje få fram et par egg til og fryse sånn at jeg har større mulighet til og få tint opp og satt inn. Kanskje rar tenkning, men noe sier meg at det er rinktig Venter nå på tlf fra riksen for og høre hva de sier.
Men oppi alt det klarer man ikke og la være og tenke at det liksom ikke skal bli min tur, nå var liksom alt tilrettelagt med perfekt befrukta egg, stor og frodig slimhinne osv, men når kroppen da ikke klarer og ta imot, kommer den noen gang til og klare det??
Tenk hvis noen kunne love meg det[:)]
Dette ble et langt og sikkert kjedelig innlegg, men man trenger og blåse ut litt tanker.

Har også fått med meg at det har vært noen gnisninger her den siste tiden, det syns jeg er veldig synd. Jeg føler seg at jeg trenger og ha noen og prate med som vet hva man går gjennon og hva slags tanker man sitter med. Familie og venner vet ikke hva du går gjennom og er derfor vanskelig og få den støtten man egentlig vil uten og måtte vrenge sjela for og få de til og forstå. De VET faktisk ikke hva som skjer i hode og kroppen vår, men det vet dere, både på godt og vondt. Jeg er ny her og blir ikke akkurat etterlyst og er ikke i gjengen, men jeg får da støtte og medfølelse og mulige svar på rare spørsmål. Det hjelper på sikt hvertfall. Håper alle kan se på dette som en positiv måte og møte likesinnede.

Det var alt fra meg i denne mld [:)]

Vil bare si at jeg føler med deg, og vil sende deg en stor klem
Ta vare på deg selv nå, og det vil bli deres tur snart!!

Tusen takk, det varmer [:)]

Føler med deg fano. Man får litt nedturer innimellom med dette.
Men dere har ennå sjansen til å få oppleve et mirakel, så ikke gi opp håpet enda[:)]
Håper du kommer med oppdatering når du hører fra riksen.

Dette var trist fano, jeg kjønner din tenke måte. Men ettersom du er ung så vil jeg nok anbefale deg å gjøre det legen foreslår. Dersom jeg hadde vært i ditt sted så hadde jeg tatt ut egg til senere bruk, pga alderen min og at kvaliteten til en dame på min alder fort kan bli av dårlig kvalitet dersom man vil ha flere barn. Tor at det bare er de på min alder som blir anbefalt å spare på fryseegg da.

Men dette gjelder ikke for deg , da jeg  regner med at du er i mitten av tyveåra, så hør på legen du de kan jo dette her og vil bare det beste for deg.

Lei for at det ble slikt rabalder i går, det var ikke meningen.
Beklager hele opptrinnet jeg.

ORIGINAL: Carrie_81

Sign denne. Ønsker deg alt godt[:)]

Så leit da Fano! Men det er veldig bra at du kommer og forteller oss andre om hvordan du har det og hvordan du føler om det som skjer. Håper virkelig at får oppleve å sitte med en positiv graviditetstest etter 14 dager med ruging.. [;)]

Mange klemmer fra Guria [;)]

ORIGINAL: Carrie_81

Signerer denne jeg.

Og legger med en stor klem

skulle ønske jeg var i motdten av tyveåra, men jeg blir 30 neste mnd, skulle egentlig ha begynt med alt dette mye før tror jeg, har aldri brukt prevensjon så jeg har gått med en følelse i mange år om at noe er galt da jeg aldri har vært gravid. Har også flydd opp og ned i vekt disse årene og måtte til slutt gå gjennom en slankeopeasjon i 2005, har gått ned 67 kilo og trodde kanskje det ville gå bedre da, men nei [:'(] Har alltid ønska med barn, var den første i gjengen som ville ha barn og er nå den eneste uten [:o] Ikke rart man blir manisk depressiv.
Hvor mange ganger har du gått gjennom forresten?

Godt og høre at noen leser det som blir skrevet og bryr seg[:D]
Hvor mange ganger har du prøvd?

Håpet og troen er der, men skepsisen er nok for stor, man vil ikke håe og glede seg for mye for får man et negativt svar detter man så langt, man lager en slags forsvarsmekanisme rundt seg for og ikke gå helt på tryne, men ikke lett og opprettholde det.
Venter fortsatt på tlf fra riksen

ORIGINAL: Hope

Føler med deg fano. Man får litt nedturer innimellom med dette.
Men dere har ennå sjansen til å få oppleve et mirakel, så ikke gi opp håpet enda[:)]
Håper du kommer med oppdatering når du hører fra riksen.

Sign denne og sender deg en god klem.

Back
Topp