BUHU

Såg Stor Ståhai forrige helg, sammen med minste tanteungen min! Den var ganske artig! Men den er sikkert artigere med engelsk tale.. Oppdrag Nemo er faktisk ikke så værst med norsk tale. Artig når de snakker "hvalsk" [:D]

hehe ja den er veldig bra

ojojoj micamor!!!! det er jo litt spennde å da!!!

Ikke glem at kua en gang har vørt kalv da!!!!!

[:D] Joda ,morsomt men.... Jeg synes bare at tiden går litt fort! Det er ikke så lenge siden han var mammas lille baby, og nå skal han date? Selvfølgelig får han lov , og det er jo utrolig sjarmerende med ei lita jente som har ordnet date med pappa som sjåfør....
Så det blir pizza på dolly dimpels ,og Charlie og sjokoladefabrikken .-Høres ikke dette romantisk ut så vet ikke jeg......

åh det hørtes jo råååå romantisk ut.... syns jeg ser de for meg....

ORIGINAL: Pastella

Hvorfor må du holde deg hjemme? Ryggen? Svangerskapsforgiftning...

er svangerskapsforgiftning ja!!! skal lissom holde meg hjemme fram til fødselen... DET blir lange kjedelig dager det ja! Men kan jo hende jeg sniker meg ut en time ell to. skal ikke være i stressende omgivelser med masse lys[;)][;)]

[:D] Så morsomt!
Men jeg må inrømme at jeg gruer meg litt til den dagen kommer med vårt barn! Blir det ei jente, tror jeg pappa kommer til å være ganske streng [;)] Men som han sier selv, streng, men rettferdig! får se om vi husker det om 12-15 år.. Kremt... [8|]

hei alle sammen! Sitter å kjeder meg skikkelig.. [:'(]
Tenk det, nå har jeg ventet på helga hele uka, så når den først kommer, så kjeder jeg meg.. typisk!!!
ikke får jeg sett på tv, for det er noe galt meg digitalen, og jeg har jo sett alle filmene vi har i hylla... Savner kjæresten min (han er bare en tur på skolen)... Uff, høres ut som jeg har det helt jævlig.. men har ikke det.. sitter bare å kjeder meg litt..
Er egentlig i veldig godt humør i dag [:D] Kanskje jeg skal hoppe i dusjen snart, er litt treig i dag... Har hengt meg opp her inne på forumet [:D]

[:)] Tja,nå har jeg vært i byen en snartur jeg. Det var en ung mann i huset her som bare "måtte" ha nye klær før i kveld. Joda , det virker som dating er tingen ja.... Han er nemlig egentlig håpløs å kjøpe klær til, ikke vil han ha noe-og han liker ingen ting. Men nå er han dresset opp!! Men han har ringt henne for å si at han ikke hadde tid til noen kjæreste.... Det skal bli morsomt å følge med på dette ja....

HEHEHEHEHE!!! Sitter her å ler godt for meg selv nå!!!! [:D][:D][:D]

Så søtt

[:D] Lurer på om jeg synes det er litt ufint av deg å sitte å le?[:D]
Kan du tro ja.... Nå er han i dusjen ,og han synger av full hals ,så det er liv i heimen ja..... Gubben har problemer med å holde maska,så han har jeg sendt ut på laaaang tur med bikkja. Jeg sliter bra jeg å ,men jeg synes jo at jeg får ta dem alvorlig. Kjærlighet kjenner ikke alder , er det ikke slik da.?? Jeg synes jo at de er så små og søte..... Men de fortjener å bli tatt på alvor alikevel!!!

Tok ca. 1 1/2 år, kunne ha gått fortere hadde ikke vært for papirer som kom bort i posten.

tok det 1 1/2 år fra dere begynte utredning??

Jas: Fra første time hos lege!

kan jeg spørre om grunnen til at dere måtte ta prøverør?

Dårlige sædceller! Skal dere igang med prøverør?

Vi skal vel ikke det, ikke som vi vet enda i allefall... Jeg legger ikke egg så der er problemet hos oss... Produserer ikke progesteron...
Så vi får håpe at pergotime gjør susen her i gården..

vi har nettopp begynt med utredning.. Venter på svar på sædprøvene..
Jeg har nesten begynt å belage meg på prøverør, men vet jo ikke da...

Prøverør er en påkjenning, det er ikke til å stikke under en stol. Men jeg har gått igjennom det 2 ganger, og kunne ha gjort det igjen.[:D]

Skal dere gå igjennom det en gang til, eller får man bare en gang??

Back
Topp