Buggy XS easywalker

millemarie

Forelsket i forumet
Leter etter sportsvogn, funnet en jeg syntes så fin ut. Men denne er kanskje ikke god på vinterføre.

noen erfaringer? Evnt tips om andre sportsvognen som er fine til:

- reise (tar liten plass)
- fungerer på vinter
- liten og nett og fin til sommer

Eller sjonglerer dere på flere vogner?

Veldig fornøyd med baby jogger city mini, er små ved reise, god trille komfort og har fungert på vinteren for oss, samt mulig å lufte godt på sommeren og stor kalasje.

Så det er den vognen vi bruker mest av de to vi har. Triller prøvde jeg men de var ikke noe godt å gå langt med

Veldig fornøyd med baby jogger city mini, er små ved reise, god trille komfort og har fungert på vinteren for oss, samt mulig å lufte godt på sommeren og stor kalasje.

Så det er den vognen vi bruker mest av de to vi har. Triller prøvde jeg men de var ikke noe godt å gå langt med
Takk for tips :)

Akkurat kjøpt Stokke beat. Utrolig god på vinteren i forhold til andre vogner vi har. Har baby jogger city mini og brio smile som ikke er gode på vinteren og forferdelige i forhold til emmaljunga edge med deluxe understell og Stokke beat. Veldig overrasket over Stokke beat da jeg har sett andre slite med en annen type Stokke vogn, da var brio smile bedre og de måtte låne den av oss. Hvem av Stokke beat og babyjogher city mini som tar minst plass i bil kommer ann på hvilken ei den skal være liten. Babyjoggeren er flat med brei, beat er høyere med smal. Beat er fortsatt halvparten i høyden av en emmaljunga vogn da.

Men vi har vogner etter bruk. Stokke beat har jeg i bilen og skal mest sannsynlig i bhg da den ikke har lufthjul. Babyjogger city mine har mannen i sin bil. Brio smile er til Campingtur er og parker som dyreparken da den har stor kurv som er plassert perfekt til en liten kjølebag og plass til badetøy osv ved siden av. Emmaljunga edge med svingbart understell og deluxe understell. Bruker det svingbare om sommeren og deluxe understellet om vinteren. Har en paraply trille som blir brukt når det passer seg. Den har vært med i noen 17 mai tog. Har egen 17 mai vogn til den som er minst og er en simo vogn fra 70 tallet som amnne brukte. Har en basson vogn som vi brukte på Campingtur før den røyk( kjøpt brukt). Babyjogher city mini gt tvilling. Ble kjøpt for å dra i parker med en på 1 og en på 4. Ble litt anderledes sommer men vi hadde trudd så den er ikke mye brukt. Brukte den året før til 3 og 6 åring i dyreparken, jeg var gravid så var lettere å bruke den siden jeg ikke var i stand til å gå selv.
Jeg trur jeg har vogn dilla.

Last edited:
Back
Topp