Buggy snuggle

ORIGINAL: lillehilde

har sydd sjøl, va veldi fornøyd, men ska ikke ha fleece i den neste gang, synd den ble litt for varm, sjøl på seinhøsten... [:)]
[/quo

Å? Hva ville du brukt?

vanlig bomull inni[:)]

vi sydde sammen[:)] og fleece svetter barna utrolig av[8|]

ORIGINAL: Malleleo

vanlig bomull inni[:)]

vi sydde sammen[:)] og fleece svetter barna utrolig av[8|]

Bomull inni fleecen?
Eller droppe fleecen helt?

droppe fleecen helt, elr kanskje prøve å ha fleece som mellomlag elr ytterlag[:)]

ORIGINAL: Malleleo

droppe fleecen helt, elr kanskje prøve å ha fleece som mellomlag elr ytterlag[:)]

Kan man bruke en dyne tror du?
Eller hva foreslår du?

Har sommerdyne til Voksi Classicen,men han bryter seg ut av sånne knyteposer,så vi må ha noe som bare har åpning på toppen.

Kan kanskje kjøpe bomulls-sengetøy å bruke som ytterstoff eller noe? Det du mener? Tror dere det kan bli bra?

Ååååå... Jeg så for meg at jeg skulle ha den fine buggy snuggelen i fleece jeg nå... [8|]

Malleleo; kikket på din på bloggen din, den var kjempe fiiiin [:D][:D][:D] Likte veldig godt måten du hadde laget det slik at man kan feste det over ryggen på vogna [:D][:D] Har emmaljunga vogn jeg også, irriterer meg over at vinterposen sklir ned, så det skal ikke den jeg skal lage nå gjøre...

takktakk[8D]

jeg ville hatt ei tynn dyne inni.. d holder med ei til 25 kr på ikea, hadd et mer robust stoff på utsiden og bomull inni[:)] med robust stoff så mener jeg dongri/poplin/beavernylon, elr noe annet som er litt tykkere enn bomull da ytterstoffet ofte møter litt mer kanter, kankje litt duskregn(hvis d brukes om vår uten fotpose), sånn at d lettere holder seg fint[:)] kunne hatt fleece på utsiden og bare hatt bomull inni, da blir posen kanskje litt vel tynn på kaldere vår og høst dager, men man kan jo ha ei dyne som mellomlag der også.

min pose er jo av fleece og med dyne i mellom og hun sov ute til d bare ble 5 grader[:)] men svetta jo som en gris, så er ikke noe fornøyd med d nei[;)] veldig lurt å lage henper eller sånn som jeg har gjort, trekt stoffet utenpå som man fester over ryggen[:)]

ORIGINAL: Frøken.Grønn

Eeey, hva er egentlig en buggy snuggle?? [:-]

Skjønner jo det er en form for vognpose [8D]

Dette er buggy snuggle [;)]

http://www.alexi.no/buggysnuggle.html

Back
Topp