Buggaboo Buffalo

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har erfaring med den? Det sto mellom den og Simo Duo da vi skulle ha storesøster, og valget falt på Simo. Erfaringen min med Simo er at det er veldig stor og tung. Bare understellet får plass i bagasjerommet på bilen min. Bagen må stå i baksetet. Men nå blir det to bilstoler i baksetet og ikke plass. Så jeg vurderer å selge Simoen og kjøpe noe lettere.

Elsker min buffalo ❤️ Nå må vi ha Donkey, og vet ikke om jeg klarer å selge den andre.. Men galskap å ha vogner til 30 000 stående. Det beste med den er hvor enkel den er å håndtere/løfte. Sist hadde jeg emmaljunga, og syntes det var tungt å ta den ut og inn av bil alene.

Elsker min buffalo ❤️ Nå må vi ha Donkey, og vet ikke om jeg klarer å selge den andre.. Men galskap å ha vogner til 30 000 stående. Det beste med den er hvor enkel den er å håndtere/løfte. Sist hadde jeg emmaljunga, og syntes det var tungt å ta den ut og inn av bil alene.
Nå fikk jeg iallfall lyst til å bytte :) Men hvordan er Buffalo om vinteren? Den ser litt kald ut. Det er det jeg liker med Simo at den har en stor og god bag som babyen ligger dypt nedi.

Nå fikk jeg iallfall lyst til å bytte :) Men hvordan er Buffalo om vinteren? Den ser litt kald ut. Det er det jeg liker med Simo at den har en stor og god bag som babyen ligger dypt nedi.
ImageUploadedByBV Forum1458738888.111493.jpgStella har hatt det supert her i vinter ! Ikke vært noe problem!

Back
Topp