Buggabo buffalo

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Erfaringer? Hvordan er den i terreng? Dvs grusvei/traktorvei? Ellers kommentarer?
 
Vet det ligger flere tråder om den lenger ned, jeg spurte selv om det for noen måneder siden :) Fikk bare positive tilbakemeldinger, men husker ikke soesifikt hva de sa.
 
Ok, da må jeg søke/lete litt :)
 
Vi har den, ikke fått bruktden enda. Valgteden for den virket ok med litt ulent terreng;)
 
Den har kommet veldig bra ut i tester. Jeg endte opp med å kjøpe den etter å lest en del tester på nett og snakket med selgerene på butikken.. Snakket også med ett par som har bugaboo camelion som anbefalte den på det terkeste, men de ville valgt buffalo om de fikk velge igjen da bagdelen er høyere oppe og framhjulene er større.
 
Den har kommet veldig bra ut i tester. Jeg endte opp med å kjøpe den etter å lest en del tester på nett og snakket med selgerene på butikken.. Snakket også med ett par som har bugaboo camelion som anbefalte den på det terkeste, men de ville valgt buffalo om de fikk velge igjen da bagdelen er høyere oppe og framhjulene er større.
Det blir nok denne ja!
 
Er veldig fornøyd med min, men verste veien jeg har prøvd den på er grusvei. Angrer absolutt ikke på det kjøpet. :)
 
Jeg synes generelt at Bugga ikke har så bra demping, så noe terrengvogn er det ikke...
 
Har dere kjøpt lammeskinnet som hører til? Tar imot tips hvis noen har funnet et billigere som passer godt til (ikke vanlig skinn som man må klippe hull i.)
 
Har dere kjøpt lammeskinnet som hører til? Tar imot tips hvis noen har funnet et billigere som passer godt til (ikke vanlig skinn som man må klippe hull i.)

Vett ikke merke på lammeskinnet men spurte i butikken og kjøpte et som var billigere med ferdige hull i;)
 
Har dere kjøpt lammeskinnet som hører til? Tar imot tips hvis noen har funnet et billigere som passer godt til (ikke vanlig skinn som man må klippe hull i.)

Easygrow har lammeskinn med ferdige hull:) det er grått:)
 
Easygrow har lammeskinn med ferdige hull:) det er grått:)
Passer det til Bugga?
Har nemlig dårlig erfaring med ting som ikke er fra Bugga til å passe med selene..
 
Passer det til Bugga?
Har nemlig dårlig erfaring med ting som ikke er fra Bugga til å passe med selene..

Nå ble jeg plutselig usikker på om jeg hadde det i buggaen eller om jeg bare har hatt det i tfk'en. Men hadde easygrow pose i buggaen og det funket fint i hvert fall:)
 
Har dere kjøpt lammeskinnet som hører til? Tar imot tips hvis noen har funnet et billigere som passer godt til (ikke vanlig skinn som man må klippe hull i.)

Jeg kjøpte med bugaboo sitt. Det er dyrt, men jeg orket ikke tanken på å kjøpe et billigere, klippe til her og der, for så å finne ut at det ikke fungerer optimalt. Bruker det i bag og sittedel, veldig mykt og deilig.
 
Back
Topp