Bugaboo vognpose

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det noen som har kjøpt den nye vognposer til bugaboo?
Den som heter high performance og har to dyner?

Skal bruke den i sportsdelen, synes ikke voksi urban passet der. Er dere i såfall fornøyde?
 
Er den ikke veldig kort? Har selv bugaboo og lurer på hvilken vognpose jeg skal kjøpe...
 
Ser ikke så veldig kort ut :)
Synes det praktisk med de to ulike dynene.
 
Jeg var på barnas hus og kikket på den i dag. Så veldig deilig ut. Falt helt for den.. så blir nok å velge den ja :)
 
Jeg også, de var utsolgt for svart her i byen og venter på den skal komme inn igjen.
 
Jeg var innom babyshop for å høre litt med dem. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe voksi urban, men hun som jobbet der påpekte at jeg da kom til å kjøpe ny pose ved overgang til sportsdelen. Jeg synes bugaboo high performance så veldig deilig og praktisk ut. Kjører sikkert på med lammeskinn i tillegg.
 
jeg skal ha bugaboo buffalo jeg og, men tenkte ha easygrow nature vognpose. Tror dere den passer godt til bag og sportsdel? Eller burde jeg også vurdere bugaboo sin egen? med februarbarn i oslo forventer jeg at det kan bli veldig kaldt i starten :confused: vil passe på at vognposen er varm nok.
 
jeg skal ha bugaboo buffalo jeg og, men tenkte ha easygrow nature vognpose. Tror dere den passer godt til bag og sportsdel? Eller burde jeg også vurdere bugaboo sin egen? med februarbarn i oslo forventer jeg at det kan bli veldig kaldt i starten :confused: vil passe på at vognposen er varm nok.

I sportsdelen er det veldig klønete med annen pose en bugaboo sin. Det tar en evighet å ta posen av og på pga selene. Bugaboo sin pose er mye mer praktisk sånn sett, siden den er spesialtilpasset vogna og har et slags borrelåssystem hvis jeg husker riktig. Har flere venninner som har byttet til bugaboo sin pose når de bytter til sportsdel.
 
Er ikke bugaboo-posen kun i polyester? Den ser kjempefin ut, men kjipe materialer kontra dun og ull.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bugaboo har akkurat kommet med ny pose nå i høst, som allerede skrevet er den med do dyner: en dun og en polyester.

Jeg har en annen vogn i tillegg til bugga hvor voksi urban passer fint, så har ikke bestemt meg enda for om jeg skal kjøpe posen til Bugga.
 
Back
Topp