Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var godt tilbud.Ja takk, var i går å kjøpte den, 2000kr er jo mye når man skal ha mye ekstrautstyr til vogna, så jeg slo til![]()
Samme tilbudet gikk vi for i går etter å ha siklet lenge på BugabooJa takk, var i går å kjøpte den, 2000kr er jo mye når man skal ha mye ekstrautstyr til vogna, så jeg slo til![]()
Men det gavekortet hadde vel kort varighet? Mente jeg leste det med liten skrift.Samme tilbudet gikk vi for i går etter å ha siklet lenge på Bugaboo2000kr kommer godt med senere!
Varer til 31.01.. Fint det for kan jo hende det er salg i januar på noe av det i tillegg..heheMen det gavekortet hadde vel kort varighet? Mente jeg leste det med liten skrift.
Jeg ser at Babyshop har kampanje til 24/12 med vognpose på kjøpet. Bugaboo high performance koster 1800,- , men man kan velge fritt hvilken vognpose man ønsker. For oss blir det for tidlig, men det brenner i lommeboka.
Hvilken Babyshop var det?Jeg benyttet meg av tilbudet om vognpose på kjøpet hos babyshop, kjøpte bugaboo buffalo vogn. Valgte bugaboo performance vognpose til 1800kr. I tillegg kunne jeg visst bruke 10%- tilbudet man får som nytt kundeklubbmedlem, så over 1000kr spart der også; totalt sparte jeg ca 3000kr, som jo er ca 25% av prisen på vogna
Hvilken Babyshop var det?
Prøvde meg på en annen Babyshop, men de hadde ikke det tilbudet sammen. Takket være deg så greide vi å overtale deBabyshop på Storo storsenter
Prøvde meg på en annen Babyshop, men de hadde ikke det tilbudet sammen. Takket være deg så greide vi å overtale deSuperfornøyd!
På Skårer hadde de den i butikk, så nå står den ferdig montert her hjemme. Drøyt tidlig med tanke på termin i juni, men slike tilbud kan man ikke overseSå bra Jeg spurte faktisk på Storo om det ikke var å anse som et tilbud å få med vognpose, og om jeg virkelig fikk 10% da (angra med en gang jeg spurte ), og da sjekka hu med en annen som bekreftet at det var greit!
Var litt tidlig ute jeg også, men ikke noe problem å hente vogna i slutten av februar (selv om de har fått den inn på hovedlageret nå)