Bugaboo fox

Vi har den og synes den er kjempe god! Enkel å sette sammen og ta fra. Veier lite og tar liten plass i bil.

Vi venter nr 2 og skulle ønske vi kunne brukt fox til søskenvogn men desverre.
 
Vi har fox og har vært fornøyd så langt. Eneste jeg har savnet er litt bedre plass til handleposer i kurven, spesielt da vi brukte bagdelen, men får greit inn 2-3 poser hvis man pakker de riktig :)

Har blitt sittende fast én gang på vinterføre, da var det ikke brøytet og ganske heftig med snø, ellers har det gått helt strålende. Har låst hjulene de gangene vi har kommet før brøytebilen :hilarious:
 
Vi har fox og har vært fornøyd så langt. Eneste jeg har savnet er litt bedre plass til handleposer i kurven, spesielt da vi brukte bagdelen, men får greit inn 2-3 poser hvis man pakker de riktig :)

Har blitt sittende fast én gang på vinterføre, da var det ikke brøytet og ganske heftig med snø, ellers har det gått helt strålende. Har låst hjulene de gangene vi har kommet før brøytebilen :hilarious:
Takk for utfyllende svar!! Bor i by, så vi blir nok ikke å gå i den dypeste snøen, hehe! Liker å gå i skog og mark da. Hvordan er den der? I terreng? Tror det blir så vi lander på fox :happy: Den falt mest i smak da vi prøvde forskjellige vogner!
 
Vi har den, syntes trillekomforten for den som triller ikke er noe særlig med en gang man triller utenfor asfalt. Det er ikke noe demping i understellet, alt er i bagdel/sportsdel. I litt dyp grus er den tung og på ujevn vei føler jeg barnet blir ristet halvt i hjel oppi der. Den er grei å slå sammen og tar lite plass, så det er den vi tar med til byen, på butikken etc. Skal vi derimot gå på tur hjemmefra velger vi emmaljunga edge i stedet. I tillegg har vogna begynt å knirke noe voldsomt og hjulene har blitt vanskelig å ta av, samt at forhjulene låser seg i låst stilling. Den er 1.5 år gammel. Bagdelen er en isoporplate med et tynt underlag på, det virker med andre ord ikke veldig behagelig.
 
Takk for utfyllende svar!! Bor i by, så vi blir nok ikke å gå i den dypeste snøen, hehe! Liker å gå i skog og mark da. Hvordan er den der? I terreng? Tror det blir så vi lander på fox :happy: Den falt mest i smak da vi prøvde forskjellige vogner!

Jeg har dessverre ikke prøvd den noe særlig i terreng, stort sett asfalttrilling her. Har hatt den med på hytta og det har fungert fint de gangene vi har gått på landevei. Når det gjelder trillekomfort har verken jeg, mannen eller mini noe å si på fox-en, alle er veldig fornøyd. Den er fantastisk enkel å manøvrere og slå sammen, i tillegg til at jeg synes den er veldig lekker å se på :happy:

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe Emmaljunga nxt90, men ble frelst på fox da vi prøvde i butikken. Ikke angret!
 
Vi har den og synes den er kjempe god! Enkel å sette sammen og ta fra. Veier lite og tar liten plass i bil.

Vi venter nr 2 og skulle ønske vi kunne brukt fox til søskenvogn men desverre.

Donkey er ei super søskenvogn da! Vi hadde den og elsker den. Savner den hver dag nå som ungene er slutta med vogn:hilarious: likte den godt som singelvogn også, og den er absolutt uke så bred som den ser ut, og den ekstra kurven på siden er helt herlig!
 
Back
Topp