Bugaboo Fox

Hehe, det er nå litt festlig med dere Bugaboo elskere :knegg:

Siden det er en del av dere som sverger til dette merket her så må jeg bare spørre om noe jeg har lurt på en stund:
Er ikke sittedelen på disse vognene ekstremt liten? Eller er det bare synsbedrag? :wideyed:
 
Hehe, det er nå litt festlig med dere Bugaboo elskere :knegg:

Siden det er en del av dere som sverger til dette merket her så må jeg bare spørre om noe jeg har lurt på en stund:
Er ikke sittedelen på disse vognene ekstremt liten? Eller er det bare synsbedrag? :wideyed:
Jeg sverger ikke. Aldri hatt en bugaboo jeg, men synes den ser både fin og praktisk ut, så har veldig lyst på en nå [emoji6]
Så har ikke erfaring meg hvordan den faktisk er i bruk dessverre. Til de to andre hadde vi tfk og var superfornøyd med den [emoji2]
 
Hehe, det er nå litt festlig med dere Bugaboo elskere :knegg:

Siden det er en del av dere som sverger til dette merket her så må jeg bare spørre om noe jeg har lurt på en stund:
Er ikke sittedelen på disse vognene ekstremt liten? Eller er det bare synsbedrag? :wideyed:

Jeg har heller aldri hatt en selv, men stort sett alle venninnene mine har hatt buffalo i tur og orden, og ingen har noe å utsette på vogna, og sier de er SÅ fornøyd. Jeg skal teste nå, og se om det er noe i det de sier [emoji12] har tenkt det samme som deg ang sportsdelen, men ellers synes jeg den virker super!
 
Hehe, det er nå litt festlig med dere Bugaboo elskere :knegg:

Siden det er en del av dere som sverger til dette merket her så må jeg bare spørre om noe jeg har lurt på en stund:
Er ikke sittedelen på disse vognene ekstremt liten? Eller er det bare synsbedrag? :wideyed:

Sittedelen e ikkje liten... her kan storesøster på 3,5 år fortsatt sitte i den... både i buffalo og donkey... så det e nok synsbedrag! [emoji6]
 
Sittedelen e ikkje liten... her kan storesøster på 3,5 år fortsatt sitte i den... både i buffalo og donkey... så det e nok synsbedrag! [emoji6]

Det er jo bra! Eldste her var veldig lang for alderen så jeg er nok over gjennomsnitt opptatt av lengde på sportsdelen :knegg:
Var egentlig bare nysgjerrig, vi har kjøpt en helt annen vogn og Bugaboo var ikke aktuelt for oss av andre grunner (enn lengde på sportsdel) :)
 
Det er jo bra! Eldste her var veldig lang for alderen så jeg er nok over gjennomsnitt opptatt av lengde på sportsdelen :knegg:
Var egentlig bare nysgjerrig, vi har kjøpt en helt annen vogn og Bugaboo var ikke aktuelt for oss av andre grunner (enn lengde på sportsdel) :)

Lange barn her og! [emoji6]
 
Hehe, det er nå litt festlig med dere Bugaboo elskere :knegg:

Siden det er en del av dere som sverger til dette merket her så må jeg bare spørre om noe jeg har lurt på en stund:
Er ikke sittedelen på disse vognene ekstremt liten? Eller er det bare synsbedrag? :wideyed:
Jeg sverger til Bugaboo! Helt til jeg finner en ny favoritt :D

Neida, den er ikke ekstremt liten-men mindre enn f eks Babyjogger sine. Vår lange unge kunne fint bruke den til han var tre år, og etter det hadde ikke vi behov for annet enn sportstrille til ferie osv.

Vognene er jo smalere og nettere i modellen enn mange andre, så tror det er synsbedrag. Sportsdelen er den beste, tre liggestillinger var perfekt med kolikk/refluksunge, og det at den ikke henger helt pinnstivt på understellet (gir litt ekstra rugging) hjalp til med å få han til å sove.
 
Når det er sagt-vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Mini GT nå, og han som snart er fem fikk fint plass i sportsdelen-han er tynn da, men veldig lang. Akkurat det var ikke jeg så fornøyd med-har ikke tenkt å begynne å trille han igjen ;)
 
Når det er sagt-vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Mini GT nå, og han som snart er fem fikk fint plass i sportsdelen-han er tynn da, men veldig lang. Akkurat det var ikke jeg så fornøyd med-har ikke tenkt å begynne å trille han igjen ;)

Haha, nei han på fem får vel bruke beina :hilarious:

Sist gang endte med å kjøpe Cite Lite når jenteungen var ca 2 år, vi var nødt til å ha noe å trille med til og fra bhg. Den var jo skikkelig romslig og god, allerede på det tidspunktet syntes jeg kombivogna som tok kvelden var litt snau. Hun var som sagt veldig lang da, men akkurat derfor regner jeg med at gutten som kommer nå ikke er av det stutte slaget han heller. Hadde lyst på City Elite denne gangen, men fant ut at jeg ikke orket å ha sittedel som ikke var vendbar, til slutt endte vi opp med Britax Go Next. Den er jo også en av de vognene som er lengst i sittedelen. Om vi faktisk ender opp med å bruke den hele vognperioden er en annen sak :p Men det er nå i allefall tanken, at det er fint å ha den muligheten ;)

Bugaboo gjør tydeligvis mye riktig da, det skal de ha for. For det er helt tydelig at mange er veeeldig fornøyde med vognene sine!
 
Det er jo bra! Eldste her var veldig lang for alderen så jeg er nok over gjennomsnitt opptatt av lengde på sportsdelen :knegg:
Var egentlig bare nysgjerrig, vi har kjøpt en helt annen vogn og Bugaboo var ikke aktuelt for oss av andre grunner (enn lengde på sportsdel) :)

Sittedelen e ikkje liten... her kan storesøster på 3,5 år fortsatt sitte i den... både i buffalo og donkey... så det e nok synsbedrag! [emoji6]
Apropos lengde på sportsdelen så husker jeg fra da vi ventet storesøster og kjøpte tfk'en. Da var bonusgutten min 6 år og han fikk faktisk plass i vognen! Så den er ihvertfall stor nok [emoji23]
 
Haha, nei han på fem får vel bruke beina :hilarious:

Sist gang endte med å kjøpe Cite Lite når jenteungen var ca 2 år, vi var nødt til å ha noe å trille med til og fra bhg. Den var jo skikkelig romslig og god, allerede på det tidspunktet syntes jeg kombivogna som tok kvelden var litt snau. Hun var som sagt veldig lang da, men akkurat derfor regner jeg med at gutten som kommer nå ikke er av det stutte slaget han heller. Hadde lyst på City Elite denne gangen, men fant ut at jeg ikke orket å ha sittedel som ikke var vendbar, til slutt endte vi opp med Britax Go Next. Den er jo også en av de vognene som er lengst i sittedelen. Om vi faktisk ender opp med å bruke den hele vognperioden er en annen sak :p Men det er nå i allefall tanken, at det er fint å ha den muligheten ;)

Bugaboo gjør tydeligvis mye riktig da, det skal de ha for. For det er helt tydelig at mange er veeeldig fornøyde med vognene sine!
Ja, han må nok pent det ;) selv om jeg mistenker at det nok blir begge to oppi der hjem fra barnehage og skole enkelte ganger.
Ønska oss en trehjuling i tillegg til Bugabooen, så da passa det bra at noen venner solgte sin billig. Er kjekt med to vogner ja-tenker at Bugabooen blir stående her hjemme som sovevogn og at vi bruker GTen til daglig.
 
Den nye Bugaboo-vognen ble lansert i dag, Bugaboo Fox. Den skal erstatte Buffalo.

https://www.bugaboo.com/NO/en_NO/strollers/bugaboo-fox

Den ser sååå fin ut, gleder meg til å få den i hus.

Ser ganske lik ut som Buffaloen, men med noen justeringer. Litt høyere plassering av sete og demping i hjulene bl.a.

Noen fler som skal bestille når den kommer for salg 1. mars?
Var og kikket på den idag, og jaggu om vi ikke måtte bestille oss en ja [emoji1]
Håper bare den kommer før frøkna da, siden der fort kunne være 6 uker bestillingstid ++ i følge hun vi snakket med (er 31 uker på vei nå) [emoji23]
 
Vi hadde TFK fra før, men trengte en vogn som tok mindre plass, slik at vi får med mer i den minste bilen også. Derfor ble det impulshandling av vogn for to uker siden, og valget falt fort på bugaboo Fox.Er bare så utrolig fornøyd! Gleder meg virkelig til tiden fremover med denne
 
Vi hadde TFK fra før, men trengte en vogn som tok mindre plass, slik at vi får med mer i den minste bilen også. Derfor ble det impulshandling av vogn for to uker siden, og valget falt fort på bugaboo Fox.Er bare så utrolig fornøyd! Gleder meg virkelig til tiden fremover med denne
Samme som oss det. Vi hadde tfk og kjøpte en fox nå for å få plass i bilen (det var ihvertfall unnskyldningen for å kjøpe ny vogn [emoji6])
 
Har bestilt denne nå vi også. Hadde Cameleon for 10-11 år siden og var fornøyd. Denne opplevde jeg enda mer solid, stødig og lettrillet, så gleder meg til å få den i hus. Lang bestillingstid, Bugaboo har feilberegnet etterspørselen og ligger på etterskudd på produksjonen men det får stå som prøve. Heldigvis ikke termin før juli/august.
 
Har bestilt denne nå vi også. Hadde Cameleon for 10-11 år siden og var fornøyd. Denne opplevde jeg enda mer solid, stødig og lettrillet, så gleder meg til å få den i hus. Lang bestillingstid, Bugaboo har feilberegnet etterspørselen og ligger på etterskudd på produksjonen men det får stå som prøve. Heldigvis ikke termin før juli/august.
Såpass! Vi fikk beskjed om opp til 6 uker leveringstid da vi bestilte i mars (?), og fikk mld dagen etter om at vi kunne hente den [emoji23] Helt teit [emoji23]
 
Såpass! Vi fikk beskjed om opp til 6 uker leveringstid da vi bestilte i mars (?), og fikk mld dagen etter om at vi kunne hente den [emoji23] Helt teit [emoji23]

Så vittig! Her ble jeg forespeilet primo juli, og tenkte forberede meg på at det kunne gå enda lenger, men kan hende det ikke blir sååå ille!? Vil jo helst ha den NÅ!
 
Så vittig! Her ble jeg forespeilet primo juli, og tenkte forberede meg på at det kunne gå enda lenger, men kan hende det ikke blir sååå ille!? Vil jo helst ha den NÅ!
Får håpe det går kortere tid. Den er ihvertfall grådig fin, og gleder meg til å begynne bruke den.

Nå bestilte vi rett i de tider den ble lansert, så er jo mulig det er derfor de hadde så lite peiling på tidene når vi kjøpte.
 
Back
Topp