Bugaboo fox - upraktisk overtrekk?

Bkno1170892

Første møte med forumet
Er førstegangsfødende og endte opp med bugaboo fox etter mange varme anbefalinger. Vi har nettopp tatt den i bruk med bag del og jeg syns det trekket over som festes med glidelås er veldig lite praktisk. Er det andre som også syns det eller er det vi som gjør noe feil? Når vi skal ha baby oppi og utav vognen så nytter det jo ikke å glide opp på en side for trekket vil jo ikke stå oppe av seg selv slik at man lett kommer til vognpose i vognen. For å komme til laget under så må vi enten stå og holde den oppe eller glide den helt av. Andre som er av samme oppfatning? Hvordan løser dere dette?
 
Åpner begge glidelåsene og så lar jeg flappen henge nedover på enden når jeg tar baby ut og inn av vogna :)
 
Er det ikke bare å glide av på begge sider og så brette den så den henger festet i bunnen, da? Nå har jeg ikke en slik vogn selv, men det er sånn vi gjør med tinkafu-regntrekket, voksi urban-posen, og det meste annet som har sånne glidelåser.

Synes ikke det er upraktisk, jeg da, det tar ikke SÅ lang tid å glide opp en glidelås, liksom.
 
Er førstegangsfødende og endte opp med bugaboo fox etter mange varme anbefalinger. Vi har nettopp tatt den i bruk med bag del og jeg syns det trekket over som festes med glidelås er veldig lite praktisk. Er det andre som også syns det eller er det vi som gjør noe feil? Når vi skal ha baby oppi og utav vognen så nytter det jo ikke å glide opp på en side for trekket vil jo ikke stå oppe av seg selv slik at man lett kommer til vognpose i vognen. For å komme til laget under så må vi enten stå og holde den oppe eller glide den helt av. Andre som er av samme oppfatning? Hvordan løser dere dette?

Tok opp glidelåsen på begge sider, det går ganske raskt. :)
Men du måå heller ikke bruke det trekket. Om det er kaldt funker også et ullteppe greit.
Tror ikke det finnes noe bagtrekk som går raskere å få av eller på. Det måtte vært om Mn brettet helle av, men da må du igjen legge trekket fra deg et sted før du tar ut babyen. Om litt av glidelåsen sitter på, vil du alltid vite hvor trekket :p
 
Back
Topp