Bugaboo fox 5 eller cybex e prima

Mamabear03

Flørter med forumet
Hei.
Jeg klarer ikke bestemme meg om vi skal gå for bugaboo fox 5 eller cybex e prima. Jeg har lest meg opp på de begge og forskjellen er ikke så store. Jeg bor utenfor byen i Oslo, men vil gjerne bruke vogna i byen , på asfalt, grusvei og kanskje snø? Jeg trenger en vogn som ser fin ut men samtidig også lett. Har noen erfaring her med de to? Hva er forelder og ulemper ?

Jeg er og nysgjerrig på om jeg skal bytte ut min Fox 3 med en ny elektrisk en, men er redd den fort blir liten/kort da førstefødte vokste veldig fort? Har vært veldig fornøyd med Bugaboo da, bor selv i Oslo nær marka :happy:

Hei.
Jeg klarer ikke bestemme meg om vi skal gå for bugaboo fox 5 eller cybex e prima. Jeg har lest meg opp på de begge og forskjellen er ikke så store. Jeg bor utenfor byen i Oslo, men vil gjerne bruke vogna i byen , på asfalt, grusvei og kanskje snø? Jeg trenger en vogn som ser fin ut men samtidig også lett. Har noen erfaring her med de to? Hva er forelder og ulemper ?
Sniker fra juli. Har ikke erfaring med e-Priam, men har hatt vanlig Priam og valgte etter en stund å selge den for å kjøpe Bugaboo :) Begge er lette og gode å trille på asfalt, enkle å legge sammen og tar relativt liten plass sammenlagt. Synes solskjermingen/kalesjen på Cybex (og de fleste andre vogner forsåvidt) var en vits, der er Bugaboo helt overlegen! Irriterte meg også over den dårlige plassen (og maxvekt på 5 kg) i kurven under, samt de små fremhjulene. Vet man kan bytte til større fremhjul ved behov på f.eks. vinterføre, men de svinger ikke. Bugaboo har ikke mulighet for å bytte hjul, men har til gjengjeld litt større fremhjul enn Cybex Priam. Dessverre er det nok ingen av disse to vognene som er kjempegode på mye snø.
Er likevel superfornøyd med at vi byttet Bugaboo Fox 5, selv om liggedelen på Priam (foruten dårlig solskjerming) var helt topp - veldig gode luftemuligheter!:)

Back
Topp