Bugaboo Fox(2019) eller Britax smile 3?

Bugaboo Fox(2019) eller Britax smile 3?

  • Bugaboo

    Votes: 11 61,1%
  • Britax

    Votes: 7 38,9%

  • Antall som har svart
    18

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hei!

Har av de fleste jeg kjenner fått anbefalt Britax Smile 3. Tenkte i utgangspunktet å kjøpe brukt, men finner få av denne der ute. Fikk dog tilbud om en Bugaboo Fox(2019) som jeg syntes både så og hørtes veldig bra ut etter å ha lest litt på nettet. Sååå, eg aner ikke og har aldri hatt vogn eller baby før. Hvilken bør vi gå for?:)
(Bilstol med adapter får jeg overta av en venninne).

Gi meg gjerne positive og negative ting med begge!
Takk:)
 
Vi har Fox og er kjempefornøyd! Lett å slå sammen, lett å trille, veldig manøvrerbar i butikker etc. eneste er at den er smalere foran enn bak, så har feilberegna om jeg får plass mellom hindringer innimellom.
 
Jeg ville valgt fox. Den er lett å manøvrere og generelt en god vogn. Men først og fremst er det en fordel om babyen faktisk ikke liker vogn. Dette fordi den har ergonomisk sittedel og de minste sitter godt her, litt tidligere enn i Britax sin flate sittedel. Et annet argument er at Fox selger godt på bruktmarkedet. Om du skulle ville bytte til en Smile3 senere i vognperioden, er Fox lett å selge uten for stort tap.
Denne gangen fikk jeg en skikkelig vognhater, de fleste turer med bag endte med at vi løp hjem igjen etter kort tid, og hun sov slettes ikke mer enn 10-20 min i vogna. Så da byttet vi til sittedel rett før 3 mnd. Hun satt da bare korte perioder i vogna, men da hadde vi hvertfall muligheten til å gå korte turer uten at hun bare gråt. Hadde da en eldre bugaboo, så hun satt fint i det ergonomiske setet uten å falle sammen.
Når det er sagt synes jeg Smile3 er en kjempefin vogn, så jeg drømmer om å selge denne etter hvert for å prøve Smile før vi er ferdig med vogn og småbarn. Jeg mener med andre ord at begge deler er et godt valg, selv om jeg enda ikke har testa Smile :hilarious:
Edit: dævver av det syke smilefjeset som kommer opp når man prøver å omtale en viss Britax-vogn :hilarious:
 
Er kjempefornøyd med Fox! Kjøpte den etter anbefaling fra søsteren som har jobbet på Barnas Hus en årrekke! Veldig lurt det som Veivalsa sier; den er lett å selge & holder seg relativt høyt i pris!
Vi har også hatt en vognhater, men fikk altså et nytt liv da vi bytta til sportsdelen! Hallelujah, vi kommer oss på tur! Nå sitteligger hun oppi der som en dronning og følger spent med på alt rundt seg! Helt gull!
 
Vi har Britax 3 og er kjempefornøyd:happy: Den dekker vårt behov og vi har tilhørende bilstol, så vi trenger ikke adapter for å feste den på vogna!
 
Back
Topp