Bugaboo fox 2 vs 5

KriseKattaStrofe

Gift med forumet
Sensommerskattene 2023
Hva ville du valgt?
Jeg kan få kjøpt en nesten ny (Sitte delen er ubrukt) for 2 til 8000 kr.
Eller så kan jeg kjøpe nye fox 5 til 14000-15000 kr. Er den nye så mye bedre?
 
Hva ville du valgt?
Jeg kan få kjøpt en nesten ny (Sitte delen er ubrukt) for 2 til 8000 kr.
Eller så kan jeg kjøpe nye fox 5 til 14000-15000 kr. Er den nye så mye bedre?

En 2er er det så lenge siden at kom på markedet at jeg tenker at den burde ligge nærmere 6000kr brukt. Den vil jo da være fra første halvdel av 2021 eller tidligere.
Fox5 har en del oppgraderinger, bedre lufting i både bag og kalesje og sammenlegging av vogna er også litt annerledes. Fox3 har bedre lufting, men hovedforskjellen fra 3 til 5 er hvilke muligheter mn har for å legge sammen vogna.

Søk opp videoer av fox2 og Fox5 på YouTube. Ligger nok mye ute fra bugaboo offisielle kanal feks, og sikkert igså mye annet. Det er ikke sikkert forskjellene har så mye å si i praksis for dere, for fox2 er jo også en god vogn :) det er ikke sånn at folk ikke var fornøyde med 2ern da den var ny heller. Men jeg tenker at prisen er høy og at jeg heller ville ha kjøpt fox3. Den kan du få til rundt 12 noen syeder.

Og Finn ut hvorfor sittedelen er ubrukt. Er det fordi vogna kun ble brukt i 6mnd med bag, eller fordi selger har kjøpt ny sittedelstoff, men brukte vogna med en annen sittedel? Er vogna kun brukt i 6mnd av ett barn og deretter lagret forsvarlig, kan det være verdt 8k. Det er jo da en betydelig lavere sum enn ny både 3 og 5.
du kan kjøpe nyeste versjon av kalesje til Fox 2 hvis du vil ha en kalesje som har lufteluke slik som de nye vognene har.
 
Back
Topp