Bugaboo Donkey søskenvogn - hvilken modell har jeg?

Prøveliten

Elsker forumet
Himmelbarn
Julikulene 2020
Junilykke 2022
Noen som vet forskjellen på de forskjellige modellene? Har kjøpt dn brukt, men vet ikke hvilken modell. Nr 5 er vel i salg nå ser det ut som… Er det forskjell slik at ekstrautstyr ikke kan brukes på tvers av modellene feks?
 
Pleier å stå på en klistrelapp på understellet, under der sittedelen er festa :)
 
Sa ikke selgeren hvilket år den var fra?
Nei. Og jeg var ikke så opptatt av det heller :) Tenkte bare i ettertid at det var greit å vite. Særlig hvis jeg ønsker å kjøpe npe ekstrautstyr, men vet ikke om det er forskjell fra modell til modell eller om alt kan brukes om hverandre…
 
Nei. Og jeg var ikke så opptatt av det heller :) Tenkte bare i ettertid at det var greit å vite. Særlig hvis jeg ønsker å kjøpe npe ekstrautstyr, men vet ikke om det er forskjell fra modell til modell eller om alt kan brukes om hverandre…

Ja, det er ulikt tilbehør som passer til modellene. Sånn generelt så kan man fint sette kalesjer og trekk på alle modeller, der har det ikke skjedd så store endringer, men for kalesje kan du måtte kjøpe nytt spilesett for at det skal passe perfekt. Jeg fikk likevel tredd kalesje til donkey2 på spilesettet til dobkey1, det kunne merkes at de hadde endret størrelsen litt, men det gikk helt fint. Også selv om hun i butikken sa at det ikke skulle gå :p
Spilesett til nyeste donkey5 vil du kunne klipse på hvilken som helst Donkey, og jeg har brukt bugaboo kalesje+spilesett på Uppababy Vista også, så det er rimelig fleksible klemmer nederst.
Ellers kan det være endringer i den handlekurven. Der burde du teste selv i butikk.
 
Back
Topp