Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker det som fulgte med til både bag og sittedel. Var vanskelig I begynnelsen å ta på, men nå syns jeg det går ganske bra. Hva er det du har problemer med? Inne på ombarnvagnar.com er det I alle fall en video der hun tar på ett regntrekk på en donkey.

Er det jeg har og jeg har kalesjen oppe når jeg bruker mitt. Har funnet ut at det er viktig å få trekket skikkelig på plass oppe for da er det lettere å få resten til å stemme.Vis vedlegget 149955
Dette regntrekket har jeg. Kan ikke ha kalesjen oppe hvis det skal brukes. Det var ikke det hun i videoen brukte. Lurer på om det kan være feil? Står jo det er universal, men kan ikke skjønne hvordan det skal fungere....
Er det jeg har og jeg har kalesjen oppe når jeg bruker mitt. Har funnet ut at det er viktig å få trekket skikkelig på plass oppe for da er det lettere å få resten til å stemme.
Ja de skal være igjen. Men jeg bruker som regel bare å lukke den ene siden skikkelig. Kan ta bilde av regntrekket på vogna når minstemann har tatt seg en lurTakk, da har jeg nok ikke prøvd skikkelig nei. Det bare blåste rett av og ble liggende oppå vognen omtrent bare. Skal boreelåsene være igjen også? Tusen takk for at du gadd svare![]()