Bugaboo donkey duo

smash_

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Trenger en søskenvogn, blir akkurat 2 år mellom største og minste. Noen som har positive og/eller negative erfaringer med bugaboo donkey duo?
 
Har ikke erfaring med den, men har hørt flere si at barna vokser fort ut av den så forkastet den selv som alternativ
 
Sittedelen skal være mindre enn Buffalo, og min snart 2-åring er straks vokst ut av Buffalo når vi har Vinterpose i sittedelen.

Hvis vi skulle hatt to tette ville jeg vurdert TFK sin søskenvogn med den bagen som heter Multi-X. Der kan bagen gjøres om til en sittedel som avhengig av barnets størrelse kan brukes til 1,5 år. Så da kan du ha babyen vendt mot deg selv om den vil opp å se litt fra rundt 6 mnd :)
 
Har ikke erfaring med buggaboo synes den har dårlig demping og liten sittedel (den vurderingen er kun gjort på en liten prøvetur i butikk så vet ikke om det stemmer) Et annet alternativ er emmaljunga dobbel viking. Liten søsken vogn (kommer inn vanlige dører) , god demping, god plass i sittedelen og vendbare sittedeler.

hvis vendbare sittedeler ikke er et kriterium er babyjogger city mini gt dobbel et godt alternativ. Høy vektbegrensning, god plass imsittedelen, enkel og slå sammen, god demping og solskjerming.
 
ikke erfaring med buggaboo selv men også hørt den er kort. Vi har godt for mini gt double da den er liten sammenlagt, lett og trille og høy vektbegrensning. Eneste minuset er at sittedelen er fra deg men alle brukte vogner med vendbare sittedelen jeg fant var langt utenfor mitt budsjett.
 
Vi har litt mindre aldersforskjell og kjøpte denne.
Har ikke termin før starten av april, men har tatt i bruk vogna til 1,5 åringen nå.

Han er lang og sitter godta. Lett å manøvrere, klønete å slå sammen.
Valgte den fordi begge kan sitte mot oss og fordi det er den peneste på markedet.
 
Jeg har den til jenta på snart 2 og lillesøster på 1,5 mnd. Jeg er kjempefornøyd :)

Storesøster sitter komfortabelt i sittedelen, den er absolutt ikke for liten i alle fall. Hun er helt normal i størrelse.

Jeg synes den er brukervennlig. Lett å slå sammen, lett å sette opp, lett å utvide og å gjøre mindre igjen. Praktisk med kurv når man kjører singelvogn. Lett å manøvrere, god å trille. Lett å kombinere ulike deler, feks bag + sittedel eller
sittedel + bilstol m/ adapter.

Anbefales herfra :)
 
Kan legge til at min er 90cm og straks 2, så har du noe å gå utfra. Det finnes jo barn på snart 3 som bare er litt høyere enn min, så det er jo veldig ulikt hvor store de er.
Men min ville hatt dårlig plass hvertfall :)
 
Back
Topp