Bugaboo Cameleon

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
(Er det ikke noe underforum her på Babyverden som kun dreier seg om barnevogner?)

Om ikke;
Noen som har noe å si om denne vognen?

Kommer det noen ny modell nå i 2010, der det er verdt å få med seg evt forbedringer?

den skal vi ha... veit i hvertfall at det kommer nye farger og eventuelt salg på de gamle fargene til nyåret... 

Nye basis-farger? Eller mønstrete og sånn? Har jo sett den der (RED)-greiene, er det det du tenker på?

veit du hva, jeg er faktisk ikke helt sikker... hehe.. var sambo som hadde hørt det av damen på baby shopp.. i dag skal vi en tur på barnas hus for og sammenligne priser osv. eventuelt se om noe salg. Kan komme tilbake på det jeg[8D] tur det er billigere på B.hus i fast pris i hvertfall... uansett er vognen suuuper:) 

Denne skal vi ha! :) vi bestilte den fra babytrader.eu, nå er den på vei i posten:)
vi undersøkte mye før vi kjøpte, sendte Mail til bugaboo, ingen store forandringer var svaret jeg fikk, men ny stelleveske og RED fargene. Selve vognen forandrer de ikke noe på, ifølge hun jeg kontaktet. :) tror vi kommer til å bli utrolig fornøyd med vognen!! :)

Neei! [8D] Ikke si at den kommer på salg?!!? Vi har bestilt til fullpris (men da får vi i det minste fargen vi vil ha). Ny stelleveske høres bra ut, de som finnes nå virker ikke heeelt ideelle... [:D]

ORIGINAL: Cameleon

Denne skal vi ha! :) vi bestilte den fra babytrader.eu, nå er den på vei i posten:)
vi undersøkte mye før vi kjøpte, sendte Mail til bugaboo, ingen store forandringer var svaret jeg fikk, men ny stelleveske og RED fargene. Selve vognen forandrer de ikke noe på, ifølge hun jeg kontaktet. :) tror vi kommer til å bli utrolig fornøyd med vognen!! :)

Hvordan fungerer det å kjøpe fra utlandet dersom noe blir ødelagt på vogna innen garanti-tiden?

quote:

Er det billigere???

var innom barnas hus, er ikke noen forskjell i pris. trur faktisk den er litt dyrere. når man melder seg inn på babyshopp så får man 10% avslag, på en valgfri vare. så trur nok det kan lønne seg der. i hvertfall i forhold til barnas hus. Også blir det jo salg på nyåret.. (hvis man ikke vil ha noen av de nye fargene da[8D]) uansett skal vi ha den,, gleeeeder meg[:)]

ORIGINAL: kristinenilsrud

var innom barnas hus, er ikke noen forskjell i pris. trur faktisk den er litt dyrere. når man melder seg inn på babyshopp så får man 10% avslag, på en valgfri vare. så trur nok det kan lønne seg der. i hvertfall i forhold til barnas hus. Også blir det jo salg på nyåret.. (hvis man ikke vil ha noen av de nye fargene da[8D]) uansett skal vi ha den,, gleeeeder meg[:)]

Men på Babyshop er det 20% rabatt på alle vogner nå i desember. Vet ikke hva slags salg de har på vogner og/eller Cameleon etter nyttår, men... Skulle ønske jeg hadde penger liggende klar, så skulle jeg kjøpt idag. Hadde vært så koselig å hatt vogn hjemme nå. :)

Men på Babyshop er det 20% rabatt på alle vogner nå i desember.

Ikke på bugaboo[&:]

Men på Babyshop er det 20% rabatt på alle vogner nå i desember.

Ikke på bugaboo[&:]

Ikke??? Hørte at de hadde på alle vogner, jeg....

var innom der i går, og da var ikke den med i hvertfall:( nesten alle andre merker bare.... 

uote:

quote:

hvor lang tid tar det før man får den?? Var jo mye billigere da:P Trur nesten vi ender opp med og bestille derifra selv jeg

hvor lang tid tar det før man får den?? Var jo mye billigere da:P Trur nesten vi ender opp med og bestille derifra selv jeg[:)]

Hehe, driver å regner på dette selv nå. :) Men tilbudet på 799 euro, har du funnet ut hvor lenge det gjelder? Hvilke farge ønsker du?

hehe... godt det ikke bare er jeg som driver og nerder litt:P

Bugaboo Cameleon Grey-Black Canvas 123456789101112131415

Bugaboo Footmuff dark-grey

Bugaboo Cup Holder

Bugaboo Bee Diaperbag Black 123456789101112131415

Bugaboo Snow Wheels

dette Tenkte vi og bestille:P det kommer på 6710 kr. (totalt 898,15 euro).. er jo MYE billigere da:) den grå kom på 671,43 euro.  men synes det er litt skummelt[:o] Trur vi ender opp med sort og grå- blir ikke så fort skitten også kan den funke til begge skjønn:) skal ha gutt nå, men kan jo hende det kommer ei jente en annen gang..Får heller sprite opp med litt farger på uro, teppe osv:P Du da??

Vurderte å bestille på nett jeg også, men så tenkte jeg det kunne være greit å bare svippe ned på butikken med kvitteringen og få hjelp med en gang hvis det skulle trengs [:)] Men man sparer en del, ja... Shit. Får litt dårlig samvittighet ovenfor lommeboka til pappa [8D]

Forresten: Hva er nr man sender sms til for å få 10% på Baby Shop? Og hva skriver man?

Vurderte å bestille på nett jeg også, men så tenkte jeg det kunne være greit å bare svippe ned på butikken med kvitteringen og få hjelp med en gang hvis det skulle trengs Men man sparer en del, ja... Shit. Får litt dårlig samvittighet ovenfor lommeboka til pappa

Forresten: Hva er nr man sender sms til for å få 10% på Baby Shop? Og hva skriver man?

hehe... vi også får den, er greit med noen sponsorer.. men da får vi mye mer for pegene uten at vi må spytte inn noe selv:P hehe..

Er ikke sikker på nr jeg:P hør med de på butikken, du får mld med en gang[:)] har klart og slette min jeg da:P så håper det går greit forde, hvis ikke får jeg ta en annen sin tlf og sende mld på nytt:)

hehe... godt det ikke bare er jeg som driver og nerder litt:P

Bugaboo Cameleon Grey-Black Canvas 123456789101112131415

Bugaboo Footmuff dark-grey

Bugaboo Cup Holder

Bugaboo Bee Diaperbag Black 123456789101112131415

Bugaboo Snow Wheels

dette Tenkte vi og bestille:P det kommer på 6710 kr. (totalt 898,15 euro).. er jo MYE billigere da:) den grå kom på 671,43 euro.  men synes det er litt skummelt[:o] Trur vi ender opp med sort og grå- blir ikke så fort skitten også kan den funke til begge skjønn:) skal ha gutt nå, men kan jo hende det kommer ei jente en annen gang..Får heller sprite opp med litt farger på uro, teppe osv:P Du da??

Kunne tenkt meg grå base og grått trekk, men kan ikke se at de har det, så da blir det i tilfellet sand-sand. Ellers ønsker jeg å bestille solskjerm til sittedelen, adapter til maxi cosi bilsete og vinterhjul. Tenkte også på den koppholderen, men tror heller jeg skal kjøpe meg en sånn som går fra kant til kant, med både koppholder, og lomme til andre ting (noe a la dette: http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=38).

er den med grå base og grått trekk vi skal ha;) fant den inn på der ett sted:P  må man ha sånn adapter til maxi cosi bilsete for og kunne sette det rett på vognen???

Back
Topp