Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cameleon
Denne skal vi ha! :) vi bestilte den fra babytrader.eu, nå er den på vei i posten:)
vi undersøkte mye før vi kjøpte, sendte Mail til bugaboo, ingen store forandringer var svaret jeg fikk, men ny stelleveske og RED fargene. Selve vognen forandrer de ikke noe på, ifølge hun jeg kontaktet. :) tror vi kommer til å bli utrolig fornøyd med vognen!! :)
quote:
Denne skal vi ha! :) vi bestilte den fra babytrader.eu, nå er den på vei i posten:)
vi undersøkte mye før vi kjøpte, sendte Mail til bugaboo, ingen store forandringer var svaret jeg fikk, men ny stelleveske og RED fargene. Selve vognen forandrer de ikke noe på, ifølge hun jeg kontaktet. :) tror vi kommer til å bli utrolig fornøyd med vognen!! :)
ORIGINAL: kristinenilsrud
var innom barnas hus, er ikke noen forskjell i pris. trur faktisk den er litt dyrere. når man melder seg inn på babyshopp så får man 10% avslag, på en valgfri vare. så trur nok det kan lønne seg der. i hvertfall i forhold til barnas hus. Også blir det jo salg på nyåret.. (hvis man ikke vil ha noen av de nye fargene da[8D]) uansett skal vi ha den,, gleeeeder meg[:)]
Hadde vært så koselig å hatt vogn hjemme nå. :)uote:
quote:

hvor lang tid tar det før man får den?? Var jo mye billigere da:P Trur nesten vi ender opp med og bestille derifra selv jeg[:)]
Vurderte å bestille på nett jeg også, men så tenkte jeg det kunne være greit å bare svippe ned på butikken med kvitteringen og få hjelp med en gang hvis det skulle trengs Men man sparer en del, ja... Shit. Får litt dårlig samvittighet ovenfor lommeboka til pappa
Forresten: Hva er nr man sender sms til for å få 10% på Baby Shop? Og hva skriver man?
hehe... godt det ikke bare er jeg som driver og nerder litt:P
Bugaboo Cameleon Grey-Black Canvas 123456789101112131415
Bugaboo Footmuff dark-grey
Bugaboo Cup Holder
Bugaboo Bee Diaperbag Black 123456789101112131415
Bugaboo Snow Wheels
dette Tenkte vi og bestille:P det kommer på 6710 kr. (totalt 898,15 euro).. er jo MYE billigere da:) den grå kom på 671,43 euro. men synes det er litt skummelt[:o] Trur vi ender opp med sort og grå- blir ikke så fort skitten også kan den funke til begge skjønn:) skal ha gutt nå, men kan jo hende det kommer ei jente en annen gang..Får heller sprite opp med litt farger på uro, teppe osv:P Du da??