bugaboo cameleon

jannicke iren

Gift med forumet
dere som har den, er dere happy og pleased med den??? jeg SKAL ha en ny vogn fortere enn orkanen!! hater simo vognen etter jeg skifta til sportsdelen!!!!!!! så vurderer jeg bugaboo...

Har du sett min i nabolaget og sikla litt eller?[;)]

simoen er jo en topp bagvogn da, elsket den da, men da jeg tok av baggen og på med sportsdelen, så gidder jeg ikke gå handle en gang, den er jævla tung og trille!!

men åssen sover deres i den?? sover de godt??

ORIGINAL: WhiteZinfandel

ORIGINAL: jannicke iren

simoen er jo en topp bagvogn da, elsket den da, men da jeg tok av baggen og på med sportsdelen, så gidder jeg ikke gå handle en gang, den er jævla tung og trille!!

men åssen sover deres i den?? sover de godt??

Har ikke brukt den sånn mye til Jenny da, men Marcus sov utrolig godt i den.
Det var faktisk sånn at i helgene så tok vi inn sittedelen opp i leiligheten og la den i senga vår og så sov han i den, sov i time etter time han da..
Hvis han sov bare rett i senga så var det type kvarter..

den vogna frister meg bare mer og mer! den er vendbart håndtak på sant?

men den er ikke stormtrekk til?? har det vært noe problem?? sorry alle spm, men er en del penger og invistere i en slik vogn:)

okok, saken er avgjort, jeg SKAL ha en sann vogn!!!

ORIGINAL: WhiteZinfandel

ORIGINAL: jannicke iren

okok, saken er avgjort, jeg SKAL ha en sann vogn!!!

Kjøpe ny eller brukt?

hmm, blir kansje en brukt en, men om jeg ikke finner en brukt en fram til midten av april da jeg får bonusen min på jobb, da kjøper jeg en ny en! skal ha en sann fortere enn f, er søren meg bedre og trille en handlevogn eller en trillebår enn vogna mi no!!

Back
Topp