Bugaboo Cameleon

MM88

Glad i forumet
VIP
Noen som vet om det er noen forskjell på 08 og 09 understellet/vognen ? Vi skal kjøpe en brukt å ha som vogn nr.2. Hvilken pris er grei på en  08 vogn synes dere ?

ja 08 har hatt noe trøbbel med håndtaket..  noen skruer.. dette kan fikses hos barnas hus, eller man kan sende mail til bugaboo så sender de nye skruer til deg. vet ikke om det er noe mer.

for en pent brukt 08 mod, uten synlig slitasje og med fikset skruer hadde jeg tatt 4000 tror jeg.

ORIGINAL: Cullen

ja 08 har hatt noe trøbbel med håndtaket..  noen skruer.. dette kan fikses hos barnas hus, eller man kan sende mail til bugaboo så sender de nye skruer til deg. vet ikke om det er noe mer.

for en pent brukt 08 mod, uten synlig slitasje og med fikset skruer hadde jeg tatt 4000 tror jeg.

Takk for svar. Har funnet en som skal ha 4000 for en 07 modell, er ikke det litt mye ?

Vi mista en skrue på vårt 08 understell, å fikk beskjed om at d ikke var mulig å få ny skrue,så vi fikk nytt understell på garantien.. Synes 4000 var mye, men det handler jo om etterspørsel og vilje til å betale... Ser det er mange som får solgt de, og så lenge folk er villig til å betale det, så vil jo prisen ligge der... Det er grunnen til at vi kjøpte ny vogn i 08 og ikke brukt, for prisen på nye og brukte var nesten lik...

Cameleon er dyre vogner.. og så lenge folk er villige til å betale så mye for en brukt vogn så blir det bare sånn.
jeg ville absolutt sett på den først  før du vurderer å kjøpe en snart 4 år gammel vogn for så mye..  jeg ville ikke kjøpt en 07 vogn for 4000 kr nei. ;)

07 modellene er annerledes i styret også.. de har ikke sånne heise opp og ned klips men noe man skrur på.

Hadde uten tvil kjøpt ny om det ikke skulle være en vogn nr.2. 4500 for en 09 modell er kanskje ikke så gale ?

Back
Topp