Bugaboo buffalo

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har erfaringer å dele med denne vognen? Var egentlig bestemt på å kjøpe emmaljunga mondial delux, men har vært så mye att og frem hvilke av de jeg ønsker. Har egentlig kommet frem til at det er bugaboo som har alle kriterier, er ikke så fan av bagen men elsker derimot at den er så liten sammenlagt og sportsdelen er genial :)

Liker også den veldig godt. Har bestemt meg for å kjøpe den :D må vente en stund til da. Liker spesielt den i grey Melange ❤ hadde forresten også tenkt å kjøpe enmaljunga ;)

Liker også den veldig godt. Har bestemt meg for å kjøpe den :D må vente en stund til da. Liker spesielt den i grey Melange [emoji173] hadde forresten også tenkt å kjøpe enmaljunga ;)
Jeg sikler også på classic Grey melange [emoji7] likte best bagdelen til emmaljunga men har hatt en simovogn før og jeg kjøpte ny vogn når jeg skulle over til sportsdel for den ble altfor svær og tung. Denne gangen vil jeg ha en nett vogn som tar liten plass :) det viktigste er faktisk sportsdelen siden den blir brukt mest :)

Jeg synes sportsdelen ser så åpen ut, jeg. Overhodet ikke lun. Men ellers en fin vogn. Så følger hvis noen har noe annet å si [emoji6]

Denne må sjekkes ut. Var egentlig skråsikker på at det skulle bli Babyjogger denne gang. Har hatt 2 City mini enkel og dobbel før og de var helt geniale begge to. [emoji4]

Noen som har erfaringer fra TFK? [emoji4]

Har den og ikke fornøyd. Når sportsdelene er på, er det håpløst å komme til kurven under for å legge poser i. Glidelås for å justere sportsdelen. Også er jeg redd for at den skal tippe siden den kun har tre hjul, har tippet en gang hos oss med minste i.

Ellers så synes jeg bagen er fin, men fikk ikke bruke den lenge da jenta mi har HD og måtte bruke pute og skinne. Da ble bagen for smal.
Ellers er den jo lett å legge sammen og går fint i bilen uten å ta hele bagasjerommet. Men igjen, kommer Ann på hva man ser etter og smaken er som baken, den er delt i to ;)

Jeg hadde tfk joggster twist (kun sportsdelen)og ei venninne tfk tsøskenvogn. Hun hadde en bag og en sportsdel, men det er vel tvillingvogna? God vogn, god å trille og god plass i sportsdel! men jeg likte ikke tre hjul da marken ikke ville sove i vogn lenger. Han klarte å sno seg utav selene og bakover så vogna veltet. Så tror det blir en med fire hjul nå, men svingbare foran. Solgte den fordi jeg syntes bagen er liten så ville ikke kjøpe den, vil ha stor bag til oktoberbabyen. Også ville jeg ha ny vogn og ikke være smart [emoji23][emoji23]

Noen med erfaringer fra Stokke trailz vogna? Ser den er stor men den er så fiiin! [emoji4] og virker enkel i bruk. Liker godt at barnet kommer så nært deg når du triller også [emoji4]

Noen med erfaringer fra Stokke trailz vogna? Ser den er stor men den er så fiiin! [emoji4] og virker enkel i bruk. Liker godt at barnet kommer så nært deg når du triller også [emoji4]
Den synes jeg ser fin ut også! Men har enda ikke sett på den i butikk [emoji23]

Samme her! Har null erfaring med vogn generelt [emoji23]
Hehe, da er vi to:p synes det er vanskelig å orientere seg i den jungelen..
Det jeg vet er viktige kriterier for meg er at vognen er god å trille- da kanskje med spesielt hensyn til at den ikke skal være kjempetung, komme seg greit frem også på vinterføre, justerbar høyde på håndtak og at barnet kan sitte begge veier.. Ellers er det sikkert andre ting som er viktig, men de vet jeg ikke om enda:p:rolleyes:

Har Simo kombi til jenta vår nå, og er så i tvil om vi trenger en vogn til eller ikke. På en måte så tenker jeg at vi trenger 2, siden storesøster er litt under 2 år når neste kommer, men er ikke helt sikker.. så har vurdert om vi skal kjøpe en lett sportsvogn til storesøster istedenfor.
Vanskelig vanskelig valg..

Back
Topp