Bugaboo buffalo

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
kan man få kjøpt kun sportsvognen uten bag?

Noen med erfaring av sportsvognen? Vurderer å kjøpe denne for å ha sportsvogn vendt mot meg. Har babyjogger city elite for bagvogn og fremtidig sportsvogn.

Vi har. Tror du kan kjøpe undestell og alt hver for seg. Så du slipper pakke med bag;) men er ikke helt sikker.
Jeg er utrolig fornøyd. Lilel var veldig nysgjerrig så vi byttet rundt 5mnd. Hun elsker den. Og sover så godt i den

kan man få kjøpt kun sportsvognen uten bag?

Noen med erfaring av sportsvognen? Vurderer å kjøpe denne for å ha sportsvogn vendt mot meg. Har babyjogger city elite for bagvogn og fremtidig sportsvogn.
Jeg tror også det lar seg gjøre. Men skulle jeg kjøpt en vogn med sittedel der du kan ha sittedelen mot deg, ville jeg tatt en titt på britax go. Vi hadde Brio go ( samme vogn bare det gamle navnet) til førstemann, veldig god vogn og romsligere enn bugaboo buffalo. ImageUploadedByBV Forum1477634794.414931.jpg

Skal sjekke ut den også da, takk:)
Nå har jeg forøvrig bugaboo donkey vurderer å selge den og kjøpe britax go når hun begynner å sitte og storebror ikke vil bruke vognen lengre. Da jeg virkelig savner Brio vognen. Vi bor i Oslo og den var veldig enkel å ha med seg rundt samt god ligge og sitte komfort til barnet :)

Last edited:
Nei. Bugaboo Donkey (søskenvogn) kan du gjøre det på, mens Buffalo kommer kun som duovogn. Men det er samme ramme og kalesj som brukes til både bagen og sportsdelen, slik at det eneste ekstra som følger med er en tekstilsak som spennes på rammen. Men det gjør det jo til en dyr sportsvogn.

Jeg er nesten helt sikker på at man ikke kan det.

Back
Topp