Bugaboo buffalo

Synes du den er lett og grei å styre rundt?

Ja absolutt, snur veldig greit pga bevegelige hjul foran. Men veldig greit å kunne låse fremhjulene hvis det er mye snø. Har et par ganger irritert meg over styringen, men da er det som regel fordi et av hjulene foran har låst seg ved litt hardhendt håndtering inn/ut av bil uten at jeg har merket det :)

Sniker :) Vi har Bugaboo Buffalo (all black). Vi stod mellom denne og Trailz. Synes Bugabooen virket mye bedre å trille, synes Trailz var tyngre.. Vet ikke om det stemmer, men i alle butikkene vi var i, så sa de at man ikke kunne skifte fra sittende til liggende posisjon på Trailz uten å løfte ut ungen først. På Bugabooen, så slipper man å ta ut ungen, kan enkelt skifte om til liggende eller sittende stilling. Vår ligger og sitter utrolig godt i den. Har kun brukt den som sportsvogn. Hadde TFK joggster twist som bagvogn, men lille satt ikke bra i den da vi byttet til sportsdel og han ville ikke sitte i vogn hvor han ikke kunne se meg. Vi er superfornøyd med bugaboo :) Anbefales!!

Vet ikke om det stemmer, men i alle butikkene vi var i, så sa de at man ikke kunne skifte fra sittende til liggende posisjon på Trailz uten å løfte ut ungen først.

Kan vippe sportsdelen på trailz med en enkel knapp under sportsdelen (er ganske høyt oppe siden vognen er såpass høy, så kan enkelt justere mellom de ulike sittestillingene/liggestilling mens man holder i styret på vognen). :) Trenger ikke å løfte ut ungen. Utrolig rart at de ikke kan vognene de viser frem i butikken. :rolleyes: Det virker som de heldigvis kunne vognene i butikken jeg gikk i, men valget av vogn blir jo desto vanskeligere - så mye bra med alle vognene vi har sett på. :p

Den kan ikke klemmes sammen uten at man legger ned elementene inni, så det tror jeg du kanskje ville husket? For hun viste hvor vi måtte gå inn inni baggen for å gjøre den klar til sammenfolding. Jeg fant bildet med Google, her: http://www.macklems.com/stokke-crusi.htm At den ene siden ville bli slitt om den lå på plastikkbunnen sin, hvordan da? Virker jo mer sannsynlig at den ville bli slitt om man legger den sidelengs på den ene side? Tok du bilde av Bugaboo i bagasjerommet ditt også? :)

Hei :)

Jeg var innom butikken igjen og de svarte at det stemmer at man faktisk kan slå sammen bagen til Stokke Trailz, men hun forsto hvorfor noen der tidligere hadde sagt nei da de ikke anbefalte å gjøre dette ofte - det var veldig tungvindt i tillegg til at det kunne ødelegge noe innvendig (husker ikke hva hun kalte det) hvis det ble gjort veldig ofte. Blir nok dyrt for butikken om man må reparere slikt tenker jeg. Tror hun mente at man åpner bagasjeluken på samme sted hele tiden om den lå med siden i det området. Har ikke prøvd Bugaboo i bagasjerommet enda, men skal gjøre det i løpet av uken så kan vise bilde da :)

Hei :)

Jeg var innom butikken igjen og de svarte at det stemmer at man faktisk kan slå sammen bagen til Stokke Trailz, men hun forsto hvorfor noen der tidligere hadde sagt nei da de ikke anbefalte å gjøre dette ofte - det var veldig tungvindt i tillegg til at det kunne ødelegge noe innvendig (husker ikke hva hun kalte det) hvis det ble gjort veldig ofte. Blir nok dyrt for butikken om man må reparere slikt tenker jeg. Tror hun mente at man åpner bagasjeluken på samme sted hele tiden om den lå med siden i det området. Har ikke prøvd Bugaboo i bagasjerommet enda, men skal gjøre det i løpet av uken så kan vise bilde da :)

Jeg fikk se demonstrasjon på å legge den sammen og ta den opp igjen i butikken. Det er fire elementer med trykknapp på innsiden av bagen, laget for dette. Hun i butikken her sa ingenting om at noe kunne gå i stykker, og det gikk helt fint da hun tok den sammen og opp igjen, og den er jo designet sånn av Stokke. :) Fikk du se hvordan det gjøres da? Det er mer tungvint enn på Bugaboo altså, så Bugaboo "vinner" uansett på enkelthet i akkurat den funksjonen der. :p

Da er jeg spent på bilde! :D

Her ble det Trailz, likte godt Buffalo også, men bedre pris på Trailz, samt at den er høyere (liker ikke at babyen blir så langt unna som på Buffalo) Litt mer arbeid for å få Tarilz like flat som Bugaboo, men fullt mulig som nevnt over :)

Da har vi prøvd Bugaboo i bilen og det gikk veldig fint :) God plass både på siden av den og oppå den - kunne fått den enda flatere hvis jeg hadde tatt av begge hjulene. Veldig enkel å legge sammen. På Trailz måtte jeg ta av begge hjulene uansett. Fant ut at det hun mente kunne bli ødelagt var den harde isopor bunnen i Trailz, hun viste meg hvordan den kunne legges sammen, men det virket tungvindt og knotete.
Nå har vi bestilt Bugaboo Buffalo :wav

IMG_36934.jpg
Jeg fikk se demonstrasjon på å legge den sammen og ta den opp igjen i butikken. Det er fire elementer med trykknapp på innsiden av bagen, laget for dette. Hun i butikken her sa ingenting om at noe kunne gå i stykker, og det gikk helt fint da hun tok den sammen og opp igjen, og den er jo designet sånn av Stokke. :) Fikk du se hvordan det gjøres da? Det er mer tungvint enn på Bugaboo altså, så Bugaboo "vinner" uansett på enkelthet i akkurat den funksjonen der. :p

Da er jeg spent på bilde! :D

Back
Topp