Bugaboo Buffalo vogn

Jeg synes ikke den har noen ulemper :p vet at noen ikke liker at sittedelen ikke kan legges helt flatt, men mine har ikke brydd seg om det. Det er heller ikke alle vognpose som passer i den pga utformingen.

Jeg synes ikke den har noen ulemper :p vet at noen ikke liker at sittedelen ikke kan legges helt flatt, men mine har ikke brydd seg om det. Det er heller ikke alle vognpose som passer i den pga utformingen.

Så bra! :D Er den god å trille i litt terreng også? Hvor lenge har barna dine kunne bruke vognen?

Vi har ikke den, men vi har donkey. Basically samme vogna, bare i søsken/tvillingvogn, så bagen og sittedelen er litt smalere. Vi elsker vogna! Finner ingen ulemper med den :)

Så bra! :D Er den god å trille i litt terreng også? Hvor lenge har barna dine kunne bruke vognen?

Jeg hadde donkeyen, som jo er nesten helt lik bare at den kan brukes til to også. Brukte den vel ikke i noe særlig terreng utover grusveier, men der var den god i allefall. Barna mine har alltid vært små for alderen, men sønnen min satt i den til han var tre og kunne nok brukt den lengre hvis han hadde fortsatt å sitte i vogn.

Vi har ikke den, men vi har donkey. Basically samme vogna, bare i søsken/tvillingvogn, så bagen og sittedelen er litt smalere. Vi elsker vogna! Finner ingen ulemper med den :)

Så bra dere har god erfaring :happy: Blir nok til at vi går for den hvis jeg får det som jeg vil :hilarious:

Perfekt vogn, liten og lett og kjempepraktisk- MEN, ikke en god "gyngevogn".. Vi har hatt en gammel simovogn som sovevogn på terrassen i tillegg, men nå har vår vært litt vrien på sovinga ;)

Back
Topp