Bugaboo buffalo noen erfaringer?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Noen som har vært borti denne? Fordeler/ulemper? :-)

Vi har den og er kjempefornøyde! Vi bor i Oslo og har ikke bil så vet ikke hvordan den er ift bagasjerom og ulendt terreng. :-)

Lett og enkelt sammenleggbart understell.understellet med adapter er genialt med bilstolen hvis man skal innom butikken en tur etc. Superenkelt system. Vi kommer oss greit rundt i snø og slapsete føre samt på kjøpesenteret. Stor og god bag. Vi har svart base med sandfarget topp. Den lyse kalesjen et litt lys inne på kjøpesentet, men fordelen med kalesjen er at den kan zippes opp med glidelås sånn at den kan dras fram og skjerme for lys. Sliter med å få på regntrekket på bagdelen, men passer fint på sportsdelen. Tenker å kjøpe et universaltrekk. Er veldig fornøyd med vogna altså. Lillegutt sover godt i vogna si han. Lykke til med vognvalg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har også den:)
Elsker den vognen. Den er en drøm å trille, god og romslig bag, lett å slå sammen, god kurv under.

Veldig god å trille i terreng også. Fått testet den ut på snøføret å den var fin der også.

Også er den jo veldig fin å se på. Fått masse kommentarer på hvor fin den er.

Har hatt både simo, emmaljunga og easy walker. Men denne slår dem alle:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Prøvte den i butikken da sa hun som jobbet der at den var litt tyngre å trille enn cameleon, hva tenker dere om det? Er den tung å manøvrere?
Tusen takk for svar :) Tror nok det blir den! Kanon fin :)

Den er IKke tung å manøvrere. De store forhjulene vil jeg tro er mye bedre enn dem andre alt i alt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var det inntrykket jeg også fikk, ville bare sjekke :)
Takk for det :)

Ei venninne av meg har cameloon og den er litt lettere å manøvrere, men må si meg enig i at buffalloen ikke er tung.
Jeg får mange positive kommentarer på vår som er turkis/petroleum på svart base. :-)

Da ble det buffalo på 20% i går! ;-) takk for svar!

[q uote="Cakegirl88, post: 16901261, member: 47340"]Da ble det buffalo på 20% i går! ;-) takk for svar![/quote]gratulerer! :-) hvilken farge ble det?

Helt svart :-) de hadde 30% på trekk også så jeg holdt på å kjøpe peteol eller ocean eller hva den heter :p men får holde meg svart inntil videre :-)

Fikk akkurat denne inn i leiligheten. Er allerede veldig fornøyd her jeg triller den rundt og rundt spisebordet:)

Haha!! Dødsfornøyd, men har ikke fått babyen ennå, så kan ikke si at jeg har fått testet den skikkelig ennå;). Men dæven den er liten og grei! Blir jo helt flatpakket når man legger den helt sammen! Med mine knappe 160 cm, 50 kg og null muskelmasse, så klarte til og med jeg få den inn og ut av bil og opp trappene osv. Så langt er det bare tomler opp:). Gir litt f i at den er litt lav for min mann. Det er for å være helt ærlig, mest jeg som skal trille og drasse på denne vognen, så gidder ikke kjøpe en vogn som passer han. Vognen har teleskopstyre, så det går helt fint:) Men hør igjen om en 8 ukers tid, så kan det jo være jeg har kastet vognen for alt jeg vet;)

Haha!! Dødsfornøyd, men har ikke fått babyen ennå, så kan ikke si at jeg har fått testet den skikkelig ennå;). Men dæven den er liten og grei! Blir jo helt flatpakket når man legger den helt sammen! Med mine knappe 160 cm, 50 kg og null muskelmasse, så klarte til og med jeg få den inn og ut av bil og opp trappene osv. Så langt er det bare tomler opp:). Gir litt f i at den er litt lav for min mann. Det er for å være helt ærlig, mest jeg som skal trille og drasse på denne vognen, så gidder ikke kjøpe en vogn som passer han. Vognen har teleskopstyre, så det går helt fint:) Men hør igjen om en 8 ukers tid, så kan det jo være jeg har kastet vognen for alt jeg vet;)

Hehe! Jeg har min nedpakket enda, men alle jeg har snakket med har vært veldig fornøyd. Jeg tenker at du ikke kan få absolutt alt i en vogn så noen ting må en være litt misfornøyd med. Men jeg tror for vår bruk at den blir super! Mannen min er også høy men med håndtaket synes han det gikk kjempe greit, han elsker å trille me ei hång så den va perfekt for oss. 2 Åringen min elska å sitte oppi i butikken. Men som du sier så er det også jeg som skal trille 85% av tiden sikkert mer også så den skal passe til begge men mest meg :p masse lykke til!

Takk det samme! Gleder meg til neste vinter hvor man kan teste den ut på vinterføre. Er ikke så mye vinter igjen i april, får vi håpe;)

Liker vrien meg at du kan trille den på to hjul da tenker jeg at det ikke vil bli problem. Å i rogland der jeg bor har vi som regel godt brøyta veier og fortauer. Krysser fingrene for at vi har gjort et godt kjøp ;)

Back
Topp