Bugaboo bee

Bébbe

Elsker forumet
Vi kjøpte ei litt mindre vogn i går som vi kan bruke på reiser og slikt. Det ble bugaboo bee med offwhite solskjerm. Synst den var grisestygg på nettet, men fallt for den på butikken :-)
Vi brukte den i dag da vi var på restaurant sammen med Simone's farmor, farfar og oldemor, og hun storkoste seg!
Her er Simone på en liten testtur i stua:

ImageUploadedByBV Forum1364147700.340693.jpg

Litt henslengt og trøtt på tampen av dagen.

Hihi så søt :) kan man snu sittedelen på den vogna?

Hihi så søt :) kan man snu sittedelen på den vogna?

Ja man kan snu den :-) og velge farge på solskjermen og div annet om man vil ha. Vi har offehite solskjerm, men fikk ikke med spiler til den så vi må hente de i morgen :-) man kan gjøre sittedelen og ryggen liten og passelig til snuppa nå og gjøre den lenger etter hvert. Full liggestilling er det og. Vi prøvde alle mulige vogner i går og ble ikke fornøyd med noen. Hadde sett oss ut britax b-agile eller en babyjogger, men etter at vi fant bee'en så ble det den :-) de reklamerer med at den kan brukes fra nyfødt,en det må være i varmere strøk og steder med flat asfalt. Her funker det dårlig med slik vogn til hverdags og om vinteren.

Ja man kan snu den :-) og velge farge på solskjermen og div annet om man vil ha. Vi har offehite solskjerm, men fikk ikke med spiler til den så vi må hente de i morgen :-) man kan gjøre sittedelen og ryggen liten og passelig til snuppa nå og gjøre den lenger etter hvert. Full liggestilling er det og. Vi prøvde alle mulige vogner i går og ble ikke fornøyd med noen. Hadde sett oss ut britax b-agile eller en babyjogger, men etter at vi fant bee'en så ble det den :-) de reklamerer med at den kan brukes fra nyfødt,en det må være i varmere strøk og steder med flat asfalt. Her funker det dårlig med slik vogn til hverdags og om vinteren.
Ja jeg har sett på den før!
Nei det blir jo en trille med egenskaper deretter. Til bruk på langtur har vi jo en supergod vogn. Men savner noe nettere å bruke på sommeren, og dette er en god kandidat spesielt siden den kan snus!
Ser gjerne flere bilder etterhvert :)
Ser ut som en super sittestillig hvertfall!

Ja jeg har sett på den før!
Nei det blir jo en trille med egenskaper deretter. Til bruk på langtur har vi jo en supergod vogn. Men savner noe nettere å bruke på sommeren, og dette er en god kandidat spesielt siden den kan snus!
Ser gjerne flere bilder etterhvert :)
Ser ut som en super sittestillig hvertfall!

ImageUploadedByBV Forum1364149810.536416.jpg

Vi har ikke kjøpt trekk inni så vår er svart inni. Men den ble ikke så stor sammenlagt heller. Selvfølgelig større enn de minste trillene men liten nok for oss :-) god plass under syns jeg og fremhjula (evt bak alt etter som) kan låses. Er demping på den men tror ikke den egner seg særlig på humpete grusveier likevel. Hun prøvesatt mange vogner og denne satt hun best i. De andre vognene var jo egentlig flotte de også, men til bruk nå når hun er så lita så var denne best sittestilling. Kan ha bilstol på den men det er ikke noe for oss for hun er jo snart vokst ut av bilstolen. Men adapterne var to små dingser bare. Og så må man ikke glemme alt det kule tilbehøret som jeg helt sikkert faller pladask for etter hvert..åh så mye penger jeg kunne spart om jeg ikke var så lett å friste! Kan ta litt flere bilder etter hvert og legge ut. Håper vi får spilene til solskjermen i morgen for da tenkte vi å kun ha med denne til foreldrene mine. Vi trenger ikke gå tur om det blåser og regner og da er den grei nok tror jeg. Blir ihvertfall bedre plass i bilen :-)

Vis vedlegget 9332

Vi har ikke kjøpt trekk inni så vår er svart inni. Men den ble ikke så stor sammenlagt heller. Selvfølgelig større enn de minste trillene men liten nok for oss :) god plass under syns jeg og fremhjula (evt bak alt etter som) kan låses. Er demping på den men tror ikke den egner seg særlig på humpete grusveier likevel. Hun prøvesatt mange vogner og denne satt hun best i. De andre vognene var jo egentlig flotte de også, men til bruk nå når hun er så lita så var denne best sittestilling. Kan ha bilstol på den men det er ikke noe for oss for hun er jo snart vokst ut av bilstolen. Men adapterne var to små dingser bare. Og så må man ikke glemme alt det kule tilbehøret som jeg helt sikkert faller pladask for etter hvert..åh så mye penger jeg kunne spart om jeg ikke var så lett å friste! Kan ta litt flere bilder etter hvert og legge ut. Håper vi får spilene til solskjermen i morgen for da tenkte vi å kun ha med denne til foreldrene mine. Vi trenger ikke gå tur om det blåser og regner og da er den grei nok tror jeg. Blir ihvertfall bedre plass i bilen :)
Det er jo helt genialt. Er så få triller hvor man kan ha barnet mot seg, og siden vi ikke kan det på den daglige vognen vår vil jeg gjerne ha den muligheten OM vi kjøper en trille!
Vi bærer jo mye også, og velger uansett bæretøy om det er ulendt eller tungvindt med vogn.

Den var kjempestilig:) Liker veldig godt at man kan snu sittedelen, det er det ikke alle man kan det på.

Det er jo helt genialt. Er så få triller hvor man kan ha barnet mot seg, og siden vi ikke kan det på den daglige vognen vår vil jeg gjerne ha den muligheten OM vi kjøper en trille!
Vi bærer jo mye også, og velger uansett bæretøy om det er ulendt eller tungvindt med vogn.

Dere er jo så flinke å bære dere! Vi må prøve å venne Simone til det for planen er å bruke bæretøy ved evt reiser og slikt men foreløpig hater hun det. Hun er jo ikke så glad i å være i ro så kanskje det er det som er grunnen. En evt neste baby skal væres fra starten av så han/hun blir vant til det :-)

Den var kjempestilig:) Liker veldig godt at man kan snu sittedelen, det er det ikke alle man kan det på.

Ja jeg synst det er veldig greit å kunne ha ungen mot meg :-) Det var ikke mange triller man kunne det på nei. Litt dumt egentlig for de fleste vil jo ha ei vogn man kan snu sittedelen på så det burde de lage flere av :-)

Dere er jo så flinke å bære dere! Vi må prøve å venne Simone til det for planen er å bruke bæretøy ved evt reiser og slikt men foreløpig hater hun det. Hun er jo ikke så glad i å være i ro så kanskje det er det som er grunnen. En evt neste baby skal væres fra starten av så han/hun blir vant til det :)

Det hender det er endel protester her også, men det har vi jo i vogn og, da det er pyton å ligge ned i bagen når man er ferdig med å sove :p
Så det MÅ bæres i bevegelse, ellers blir det tullball :p

Så stilig den var da! Pris???
Vi må også kjøpe ei trille når det går mot sommer og ferietid, og jeg vil ha henne vendt mot meg! Spesielt på ferie og plasser med mange nye inntrykk synes jeg det er viktig å ha kontakt med barnet og lese sinnstemninga dens;)

Så stilig den var da! Pris???
Vi må også kjøpe ei trille når det går mot sommer og ferietid, og jeg vil ha henne vendt mot meg! Spesielt på ferie og plasser med mange nye inntrykk synes jeg det er viktig å ha kontakt med barnet og lese sinnstemninga dens;)

Den var nok litt dyr...kjøpte den på barnas hus for 4800kr...synst også det er viktig med kontakt med barnet :-) merker at Simone blir sliten på kjøpesenter visst hun sitter og kikker en stund. Har aldri hatt hun vendt birt fra oss enda, men har opplevd at vilt fremmede stakk hodet ned i bagen mens jeg så vekk og hun vrælte for hun er redd folk. Da måtte jeg si fra at sånnt gjør man ikke!

Den var råfin, på leting etter en slik vogn selv:-)

Kjempefin! Men litt dyr ja :p
Vi har quinnie zap xtra, vi. Der kan ungen sitte begge veier, og legges helt ned. Synd den ser ut som et romskip, bare ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi har quinnie zap xtra, vi. Der kan ungen sitte begge veier, og legges helt ned. Synd den ser ut som et romskip, bare ;)

Hehe ja den er litt spacet :-p

Oh yes! For å gjøre den så spacet som mulig så har vi fargen blue electric.. Hihi :) men det til side, veldig fin ferievogn!

Ja den ser grei ut :)
Kikket mye på den da jeg jobbet i butikk som solgte den!

Kan du legge inn et bilde av den? ;)

Den var nok litt dyr...kjøpte den på barnas hus for 4800kr...synst også det er viktig med kontakt med barnet :-) merker at Simone blir sliten på kjøpesenter visst hun sitter og kikker en stund. Har aldri hatt hun vendt birt fra oss enda, men har opplevd at vilt fremmede stakk hodet ned i bagen mens jeg så vekk og hun vrælte for hun er redd folk. Da måtte jeg si fra at sånnt gjør man ikke!
Oioi, ja det var dyrt! Så mye vi betalte for bagvogna vår, NY :p ;)
Enkelte folk er så hensynsløse, hadde blitt redd jeg òg om en fremmed kom med hodet ned i vogna til meg:eek:

Oioi, ja det var dyrt! Så mye vi betalte for bagvogna vår, NY :p ;)
Enkelte folk er så hensynsløse, hadde blitt redd jeg òg om en fremmed kom med hodet ned i vogna til meg:eek:

Back
Topp