Bugaboo barnevogn

Capri-Sonne

Glad i forumet
Hei, jeg kjøpte en brukt vogn til lillejenta vår på 13 mnd ( emmaljunga edge duo combi ) men jeg har rett å slett slitt ut vognen så vi vil bruke den som bhg vogn.

Jeg har veldig lyst på http://www.barnashus.no/bugaboo-buffalo-base-black-8717447045847.html
men samboeren er veldig uenig i prisen, å det skjønner jeg, men jeg har ikke lappen og bruker mye vogn.

men burda jeg ha kjøpt søsken varianten eller den vanlige? Hun er 19 mnd når hun blir storesøster, men er jo litt dumt når ikke hun vil bruke vogn lenger.

Noen av dere som har erfaring med denne vognen?
Har bare hørt godt om den =)

Vi har 18 mnd mellom de eldste og vi brukte søskenvognen mye. Når eldste ble ca 3 år solgte jeg søskenvogna og brukte ståbrett til han i stedet.

hm, regner med det ikke blir den vognen om det er søskenvogn for da er den kanskje i det dyreste laget. virker så lite praktisk med dobbelvogn, for vil jo gå en del med bare babyen også, men regner med du har rett, er ikke den første som sir det =)

Ingen erfaringer med den, og ikke kommer jeg til å få det. Er ikke min type vogn. Foretrekker mer runde kanter og mer "klassisk stil" og går for emmaljuna edge duo!:)

Men har samme problemet med pris. Jeg skaaaal ha den, men sambo mener det bøir for dyrt :/ lykke til i overtalelse:)

Søskenvarianten kan vel gjøres mindre slik at det blir en kurv på siden i steden for dobbelvogn hvis det er duoen du velger da ;)

Har ikke erfaringen selv, men de jeg kjenner som har den er kjempefornøyde! Den er visst ikke noe bredere en den enkle når den er slått sammen, så jeg hadde absolutt gått for den doble!

Vi har 21 mnd mellom våre, og de første årene brukte vi nesten bare søskenvogn!

Søskenvogn er jo også genial hvis du bare skal ha med babyen. Da kan du få plass til handleposer og diverse ved siden av :p

da tror jeg at jeg skal begynne å spare etter jul så får jeg til en slik en tror jeg =)

Tusen takk for gode svar =)

Har ei venninne som har søskenvarianten. Det er 2 år mellom dem. Den er jo genial i og med at den kan slås sammen til mindre når du ikke har to unger med deg :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Jeg har tilogmed lySt på donkeyen men frøkna mi er 4 år å bruker ikke vogn lengre:( ellers hadde det garantert blitt den!
Er jo mulig å se etter brukte på finn eller kjøp og salg grupper på facebook:)

Back
Topp