BUFFI

Takk for egen tråd[:D][:D]

Joda timen min var klokken 3 den..Men alt ble så forsinket i dag at jeg måtte må ny time..Skal tilbake på mandag klokken kvart over 10 jeg...Men betalte ingenting i dag da..

Men han sa han måtte ta en synstest før han gjorde noe..Og jeg sa hvorfor fordi jeg går til en optiker i sandnes..Men han måtte det for å sjekke om det eventuelt ble en forskjell etterpå..Så alt i alt vil dette jo koste 1000[&:]

Betalte du og det?

ok...
tok en synstest på meg også først.. sånn for å sjekke.
men sjekka ikke noe igjen etterpå. så bare at alt var bra med øynene ellers.
men jeg betalte bare 600. rart du må betale 1000 da!

Ja syns og det er rart[&:][&:] Kosta 600 for inngrepet og 350 for synstesten...

Snålt

Ok for da jeg ringde inn og snakka m dem så spurte jeg og itte prisen og då sa han 600 t mg så eg sjønne ingenting eg....

Men stresse litt m barnavakt nå..Stress m adle trappene opp t han og..Min sambo tok jo fri i går siden jeg hadde time da...Så håper han fikser fri på mandag også....

Huske du kor lang ti d tog??

t tog ein halvtime vil eg tro.. fysst fant eg ikje heilt fram å kom litt forseint å så va di forsinka. fylte ikje heilt me på klokkå.
sjekka synet, snakka litt å såg på øya.
så jekk me inn på d andra rommet å fiksa øya. d tok vel 10 min. måtte venta 5min på bedøvelsen.
men tar litt til å kjøra inn t stavanger då. eg va jo midt i rush-tiå eg då.
parkerte i parkeringshuse på siå av ferjekaien.

ORIGINAL: ¤Stines86¤

t tog ein halvtime vil eg tro.. fysst fant eg ikje heilt fram å kom litt forseint å så va di forsinka. fylte ikje heilt me på klokkå.
sjekka synet, snakka litt å såg på øya.
så jekk me inn på d andra rommet å fiksa øya. d tok vel 10 min. måtte venta 5min på bedøvelsen.
men tar litt til å kjøra inn t stavanger då. eg va jo midt i rush-tiå eg då.
parkerte i parkeringshuse på siå av ferjekaien.

Eg ska ver der inne kl 10 eg så neppe någe rush for meg...Men tar bussen eg siden eg ikkje har bil

off. teit å ta buss då. ta tåge heller? d e raskere!

du får je beskjed vis du ikje får någen t å passa på hu litla så ska eg alltids fiksa d eg!

off. teit å ta buss då. ta tåge heller? d e raskere!

du får je beskjed vis du ikje får någen t å passa på hu litla så ska eg alltids fiksa d eg!

seriøst[8|][8|]

jada.. seriøst!
vis du ikje får någen så kan eg passa på na eg! sleppe du å stressa me d!
vis du tørr å la meg passe na då [8D]

Og eg så e blyg og sjenert av meg

Ja det ska ikkje by på någen problemer d...Men koss tenkte du å gjør det då?? Bli inn t byn med mg??

Bør jo treffas litt før ivertfall så hu kan bli litt kjend m dg..Hu e veldig aktiv av sg bare så du e advart[8D]

hehe.. d e jo eg og då! 

Fine då e me to.....Skjenne eg blir skjelven her eg nå

hehe.. me fikse alltids någe.. me kan jo trilla ront i byen imens eller någe.

Jepp kan det..Men skal være der kvart over 10 på morningen...Hvordan sover jenta di på formiddagen?? Er forsåvid i sovetiden til Heidi da..Men kan ha melk klar der inne i tilfelle...Og noen leker....Har du greia på togtidene??

Men før jeg glemmer å nevne det[:)][:)]

Du e jille så vil hjelpa mg[:D][:D][:D]

Fant dette eg

30.07 08:59 09:16 0:17
30.07 09:29 09:46

Tror eg ville satsa på 08.59 eg så kan Heidi få en sjangs t å snakka litt m dåkke før eg forsvinne...

syns bare d e kjekt å konna hjelpa eg.
sambo e hjemma så han tar mi litla imens!
eg har jo bil så då kan me bare kjøra inn!

Back
Topp