Buble Forumet er livet 22 Jan 2011 #2 For the lady with the wish............. Ikke quote[;)] Hjerte gutter borte.....[;)]
V Vand Forumet er livet 22 Jan 2011 #4 Næmmen, så søøøte de er! [:D][:D][:D][:D] De ser ut som skikkelige gladgutter, og Oliver blir bare mer og mer lik Theodor! [:D][:D] Nydelig tapet i bakgrunnen! [:D][:D][:D]
Næmmen, så søøøte de er! [:D][:D][:D][:D] De ser ut som skikkelige gladgutter, og Oliver blir bare mer og mer lik Theodor! [:D][:D] Nydelig tapet i bakgrunnen! [:D][:D][:D]
Tjukkaaa Forumet er livet 22 Jan 2011 #5 åh herlighet for noen søte smil!!!! Oliver eies 100% av sin mor altså!!! de er veldig ulike syns jeg - men søskenlike samtidig[:)] Din riking med så fine gutter!!
åh herlighet for noen søte smil!!!! Oliver eies 100% av sin mor altså!!! de er veldig ulike syns jeg - men søskenlike samtidig[:)] Din riking med så fine gutter!!
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 22 Jan 2011 #7 Synes de er knall-like jeg! [:-] Herlige er de vertfall begge to!! [:D]
M *MissMe* Gift med forumet 23 Jan 2011 #8 ORIGINAL: MeMyself Synes de er knall-like jeg! [:-] Herlige er de vertfall begge to!! [:D]
TePa Elsker forumet 23 Jan 2011 #9 ORIGINAL: MeMyself Synes de er knall-like jeg! [:-] Herlige er de vertfall begge to!! [:D] [:D]
Bebibooms Gift med forumet 23 Jan 2011 #10 hahaa... sååå fine de er, ble i skikkelig humør når jeg så dem...[:D]
K KathMor Forumet er livet 23 Jan 2011 #11 Fine guttene dine bublizz!! Og ja, de blir bare mere og mere like