Buble!

Vand

Forumet er livet
Hva var det du jobbet som igjen? Avdelingssykepleier på ett???? Hvor mange brukere/pasienter??

Jobber som styrer i en kommunal døgnbemmaned omsorgsbolig med 14 beboere og 35 ansatte + ekstravakter[:)]

Trives du med det? Er det utfordringer nok?

Det skal antakeligvis ansettes en avdelingssykepleier i 100 % stilling på ett bosenter (vi i hj.spl har medisiner der nå, men hvis det blir som tenkt, så blir dette som en egen enhet uten hj.spl)....

Vurderer om jeg har lyst eller om det blir for lite utfordringer..............

(20 beboere)

ORIGINAL: Vand

Det skal antakeligvis ansettes en avdelingssykepleier i 100 % stilling på ett bosenter (vi i hj.spl har medisiner der nå, men hvis det blir som tenkt, så blir dette som en egen enhet uten hj.spl)....

(20 beboere)

Jeg stortrives........men, jeg har ikke noe direkte sykepleie oppfølging. Jeg er liksom den daglige lederen med det ansvaret det medfølger; budsjett, personal, faglig ansvar. Driftansvaret med andre ord[:)] Jeg er veldig administrativ av meg og elsker sånne oppgaver. Samt er det veldig greit å få med seg ledererfaringen[8D]

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: Vand

(20 beboere)

Jeg stortrives........men, jeg har ikke noe direkte sykepleie oppfølging. Jeg er liksom den daglige lederen med det ansvaret det medfølger; budsjett, personal, faglig ansvar. Driftansvaret med andre ord[:)] Jeg er veldig administrativ av meg og elsker sånne oppgaver. Samt er det veldig greit å få med seg ledererfaringen[8D]

Dette blir sykepleieransvarlig + alt du skriver ovenfor[;)] Hadde vært moro med erfaringen tenker jeg, jeg er "ledertype" får jeg høre på jobben........... Det var faktisk de som jobber på det bosenteret som sa til meg at de ønsket meg som leder der!! Det syns jeg nesten var rørende! [8D]

Må tenke litt på saken! [8D]

Back
Topp