Bubblys dagbok

Å! Så deilig at du har fått ut litt "grums". Kan bli ganske hardt og tregt inni der... Er vanlig at den fortsatt ikke syns så godt så tidlig heller. Den ligger jo langt inni midten av kroppen liksom.
Magen min har begynt å bli større, men det er fordi jeg spiser mer. Vekta har ikke gått opp, men maten gjør den mer oppblåst. Gjør meg ingenting [emoji6] en liten baby-bump kan såvidt sees også [emoji847]
Mamma skal få se den etterpå. Juuhuii!

Det murrer og strakk veldig i dag tidlig og, så babyene bare vokser og vokser. Lurer på om de er i en ekstra rask vokseperiode nå.
Ja, det hjelper å få ut litt grums! :p

Hva sa mamma om baby-bumpen da? Synes hun den var fin? ;)❤️

Ja, det hjelper å få ut litt grums! :p

Hva sa mamma om baby-bumpen da? Synes hun den var fin? ;)[emoji173]️

Hun er veldig stolt bestemor, men den babybumpen syns ikke så godt enda.
Hun syntes egentlig mer synd på meg pga kvalmen, og at jeg hadde blitt skikkelig tynn. Både onkel og tante ringte idag fordi de hørte jeg hadde blitt så tynn... Jeg er jo ikke ett skjelett da, har jo en del å gå på heldigvis [emoji12] men ryktet gikk tydeligvis.
Også hadde mamma med en full pose med klær hun har kjøpt til meg, som jeg kan vokse i [emoji28]

Se på denne t-skjorta, Bubbly! Tenkte på deg da jeg så den [emoji2]

97c811c564c2eb82ecef904d504d1924.png

Last edited:
Dobbeltpost*

Her: https://www.wish.com/m/c/573c157eac...=d2lzaDovL2MvNTczYzE1N2VhY2JiY2Y1ZDBlODVmYTE1

[emoji2]

Jeg bestilte meg et par ting der selv nå. Har ikke prøvd dem før så jeg er usikker på kvalitet, men det var veldig billig så jeg tok sjansen [emoji4]

Jeg har bestilt en body som jeg har fått + en sånn t-skjorte med en baby på, kvalitet virket helt ok..har jo ikke brukt de enda da men :P

Herlig [emoji4] Kvaliteten er ikke super viktig siden det er så billig og jeg går jo ikke gravid i en evighet (heldigvis).
Men jeg lurer på, sendes det fra Norge eller utlandet? Tenker på om det er noe tollgrenser jeg må tenke på?

Herlig [emoji4] Kvaliteten er ikke super viktig siden det er så billig og jeg går jo ikke gravid i en evighet (heldigvis).
Men jeg lurer på, sendes det fra Norge eller utlandet? Tenker på om det er noe tollgrenser jeg må tenke på?
Sendes fra utlandet..men jeg har aldri betalt toll for de er maaaaange ulike butikker på wish, så om du bestiller 10 ulike produkt, får du 10 ulike pakker i postkassen :P Jeg betaler med Klarna, så blir en regning likevel :)

Sendes fra utlandet..men jeg har aldri betalt toll for de er maaaaange ulike butikker på wish, så om du bestiller 10 ulike produkt, får du 10 ulike pakker i postkassen :P Jeg betaler med Klarna, så blir en regning likevel :)

Tusen takk for svar [emoji6] Blir nok en sånn t-skjorte [emoji847]

14+0 i dag! [emoji3] O'hoi som tiden flyr!
Syns egentlig tiden går fryktelig sakte, men å være 14 uker på vei føles herlig! [emoji847]
Magen syns fortsatt ikke, kan bare se den såvidt hvis jeg suger inn magen og legger godvilja til. Får jo bare være fornøyd med at babyene ligger langt inni, så slipper jeg kanskje unna giga-mage på slutten av svangerskapet?
Jeg er innkalt til Ahus i dag, men det stod ikke hva det gjaldt. Mulig det er innkalling til disse jordmødrene som jobber med fødselsangst? Jeg nevnte kanskje for jm at jeg syns fødsel virker veldig skummelt, så hun henviste meg dit... Men jeg trodde ikke man ble kalt inn så tidlig da...
Blir uansett spennende å se og kanskje jeg får hilse på barna igjen? [emoji5]
Barna vokser og vokser og jeg tenker på dem hele tida. Tenk 8cm denne uka!! [emoji7]

d5cc4b5ee876fbefbdd767f1ab943187.png

Da har jeg vært på TUL! [emoji847]
Visste ikke at timen inkluderte ultralyd, men det var det første vi gjorde og legen målte og styrte LEENGE, mens jeg nøt utsikten. Begge to ligger i hver sin sekk og morkakene er på hver sin side. De fikk navnene 1 og 2, og er mest sannsynlig to-eggede. De var like store og uke 14 stemte bra med målene. Termin blir uansett ikke endret siden det er prøverør sa legen.
Hun ville ikke prøve å finne kjønn engang siden det var så tidlig, og det går helt greit.
De danset litt rundt, så ut som de vinket eller suttet på tommelen, og den ene fikk hikke. Det var utrolig koselig. Dessverre lå mobilen i veska, så jeg har ikke noe bilde... Men for min del var det hvertfall utrolig godt å se dem kose seg inni der [emoji5][emoji170][emoji171]

Visste ikke at timen inkluderte ultralyd, men det var det første vi gjorde og legen målte og styrte LEENGE, mens jeg nøt utsikten. Begge to ligger i hver sin sekk og morkakene er på hver sin side. De fikk navnene 1 og 2, og er mest sannsynlig to-eggede. De var like store og uke 14 stemte bra med målene. Termin blir uansett ikke endret siden det er prøverør sa legen.
Hun ville ikke prøve å finne kjønn engang siden det var så tidlig, og det går helt greit.
De danset litt rundt, så ut som de vinket eller suttet på tommelen, og den ene fikk hikke. Det var utrolig koselig. Dessverre lå mobilen i veska, så jeg har ikke noe bilde... Men for min del var det hvertfall utrolig godt å se dem kose seg inni der [emoji5][emoji170][emoji171]

For en lykke ❤️
Er du litt høy på livet om dagen? Litt rusa av lykke rett og slett? :rolleyes:

For en lykke [emoji173]️
Er du litt høy på livet om dagen? Litt rusa av lykke rett og slett? :rolleyes:

Hehe! Ja egentlig!! [emoji847] Og i dag føler jeg meg så bra av kvalmen også, så akkurat nå føles alt perfekt!! [emoji16][emoji176]

Jeg skjønner ikke at nettopp VI skal være SÅÅÅÅ heldige! [emoji7] Lykke!

Åh, det høres helt herlig ut!!! [emoji173] Så gøy å få hilse på de to små. [emoji4]

Så fantastisk Bubbly [emoji173]

Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7][emoji176][emoji176][emoji176] Så koselig at du fikk hilse på og at begge hadde det helt topp inni magen[emoji176]

Back
Topp