Etter å ha vært på jobben i går ble jeg skikkelig frossen. Har vært varm siden jeg ble gravid, så føler meg nesten syk med forkjølelse eller noe nå. Håper ikke det betyr noe for barna i magen. Blir jo litt nervøs. Jeg ba faktisk til Gud i går kveld om at alt måtte være bra med barna, og rett etter det spøy jeg i to omganger mer enn noengang tidligere i svangerskapet, så tar det som ett godt tegn [emoji18][emoji1374] Men veldig klar for brev i posten fra ahus om ultralyd snart altså!!
Ellers har jeg fått snap fra en god kollega som vet om ivf-forsøkene, om at andre kolleger spør om det er prøverør siden det er tvillinger. Jeg syns det er veldig frekt og tenker at folk må da la andre ha litt privatliv? Jeg sa hun bare måtte lyve. Jeg løy selv til en annen kollega i går som spurte meg direkte om det var prøverør. Syns ikke de har noe med det å gjøre egentlig. Men regner vel med å få dette spørsmålet flere ganger [emoji849]
Hehe, måtte leee litt av at du spøy rett etter å ha snakka med Gud
Veldig søtt faktisk!Alt er nok topp med kidsa
Blir det UL for å finne ut av hva slags tvillingsvangerskap det er snakk om, eller er dette allerede avklart?
Veldig frekt å spørre om sånt! Lyv så mye du vil, ingen har noe med det!

God bedring