Bubblys dagbok

Nå har jeg lyst på fiskegrateng.... litt seint å kjøpe nå kanskje [emoji23]

Du også?! [emoji23] Haha! Spørs om du får tak i det nå, men du får bestemme det til middag i morgen du også [emoji6][emoji1360]
 
Potetet gulrøtter og smør... nammmmmmm omg så sulten jeg ble!
 
Takk for masse tips! Grønne epler har jeg også spist litt, og ingefær-te.
Har klart å spise litt fiskegrateng i dag og er kjempefornøyd med det [emoji5] og appelsin, rista loff og litt sånt gjennom dagen. Spiser sakte men sikkert.
Kanskje jeg må prøve å bevege meg mer. Skal ta en lenger tur enn postkassa i morgen [emoji1360]
Åh fiskegrateng[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]Oj det må jeg ha imårra [emoji108][emoji108][emoji23] Nam[emoji7]

Godt å høre at du har fått i deg litt mat idag fine du, håper kvalmen ikke blir helt uholdbar[emoji11]
 
Mange som nevner sjokomelk, men føler jeg bare kommer til å bli kvalmere da.. [emoji53]

Trodde jeg også, men funket som bare det;)

Ellers så spiste jeg vannmelon og jordbær. Frukt var det eneste som funket i de 14 ukene med kvalme. Spiste vanlig mat også... men mange ting jeg mislikte lukta på... så knekkebrød var en ting jeg godtok[emoji7]
 
Trodde jeg også, men funket som bare det;)

Ellers så spiste jeg vannmelon og jordbær. Frukt var det eneste som funket i de 14 ukene med kvalme. Spiste vanlig mat også... men mange ting jeg mislikte lukta på... så knekkebrød var en ting jeg godtok[emoji7]

Prøvde sjokomelk i går og jeg måtte holde igjen så jeg ikke styrtet den [emoji15] Var så syyyyykt godt! Selvom den var litt for søt for min smak. Har en igjen som jeg skal drikke i dag.
Men nå har jeg begynt å spy, så skal spare den til jeg føler meg bittelitt bedre.

Våknet i natt og hadde utrolig lyst på vannmelon, men det har vi ikke... ble tørr loff og sitronvann på senga. Må få sambo til å kjøpe vannmelon. Jordbær får jeg utslett av [emoji87]
 
Prøvde sjokomelk i går og jeg måtte holde igjen så jeg ikke styrtet den [emoji15] Var så syyyyykt godt! Selvom den var litt for søt for min smak. Har en igjen som jeg skal drikke i dag.
Men nå har jeg begynt å spy, så skal spare den til jeg føler meg bittelitt bedre.

Våknet i natt og hadde utrolig lyst på vannmelon, men det har vi ikke... ble tørr loff og sitronvann på senga. Må få sambo til å kjøpe vannmelon. Jordbær får jeg utslett av [emoji87]
Huff kjedelig at du har begynt å spy[emoji17][emoji53]
 
Huff kjedelig at du har begynt å spy[emoji17][emoji53]
Ja.... :( Men det var litt deilig også... etterpå (hvis det er lov å si). Men håper ikke det fortsetter. ugh. Glad jeg hadde bøtta klar ved siden av meg, kom helt uten forvarsel...
 
Ja.... :( Men det var litt deilig også... etterpå (hvis det er lov å si). Men håper ikke det fortsetter. ugh. Glad jeg hadde bøtta klar ved siden av meg, kom helt uten forvarsel...
Når man først skal spy så er det litt godt å nyte den følelsen like etterpå [emoji16] Gjør litt godt å spy å slippe kvalmen litt før den starter på igjen[emoji11]
 
Når man først skal spy så er det litt godt å nyte den følelsen like etterpå [emoji16] Gjør litt godt å spy å slippe kvalmen litt før den starter på igjen[emoji11]

Ikke sant? [emoji6] Er noen gode minutter der etter at man har skylt munnen [emoji5]
 
Lollipop ja! [emoji3] Føler det kan bli litt søtt, men ser at det kan funke [emoji1360]
6 uker er leeeenge, orket du å jobbe da?

Der hjalp ihvertfall! Leste gjennom dagboka mi her inne for litt siden og ser at jeg måtte spise lollipopp på natten ennpwriode også [emoji23][emoji12] døgnkvalme var det visst!

Jeg jobbet 50% fra starten av februar til påske,og det hjalp med en spy(hjemmedag) annenhver dag [emoji1303][emoji12]
 
Der hjalp ihvertfall! Leste gjennom dagboka mi her inne for litt siden og ser at jeg måtte spise lollipopp på natten ennpwriode også [emoji23][emoji12] døgnkvalme var det visst!

Jeg jobbet 50% fra starten av februar til påske,og det hjalp med en spy(hjemmedag) annenhver dag [emoji1303][emoji12]

Hehe! Hadde sykt lyst på vannmelon i natt, men orket ikke gå ut av senga.
Nå er lollipopp bestilt når sambo skal i butikken [emoji6][emoji1360]
Jeg er så glad jeg er 100% sykemeldt. Hadde ikke klart å gjøre jobben min på jobb som jeg er nå selvom jeg ikke kaster opp så mye.
 
Så kjedelig at du sliter med kvalme og å få i deg mat.. Men det er jo et veldig godt tegn på at alt er som det skal❤️:)❤️
 
Kos deg med Lollipopp, har vært en trofast følgesvenn gjennom hele svangerskapet her [emoji3] Og Friskis, nam!
 
Kjedelig med kvalmen, men den er iallefall et godt tegn på at ting er som det skal. Håper du blir bedre om ikke så lenge❤️
 
7+3 [emoji847]

Dagene snegler seg av gårde... Er kvalm fra morgen til kveld, men morgenen er definitivt værst. Brekker meg hver morgen, men er ingenting som kommer opp, siden jeg ikke klarer å spise så mye. Har gått ned 4 kg i vekt. Har vært i kontakt med fastlegen og er sykemeldt ut neste uke, heldigvis. Er så slapp og orker ingenting.

Men jeg skal ikke bare klage [emoji6] Denne kvalmen gir meg en visshet om at mini vokser og gror inni der. Nå skal den være på størrelse med ett blåbær [emoji170]

Kan nesten ikke tro vi har kommet så langt, jeg trodde dette ville være umulig for oss. Jeg er så glad og takknemlig [emoji5]
 
7+3 [emoji847]

Dagene snegler seg av gårde... Er kvalm fra morgen til kveld, men morgenen er definitivt værst. Brekker meg hver morgen, men er ingenting som kommer opp, siden jeg ikke klarer å spise så mye. Har gått ned 4 kg i vekt. Har vært i kontakt med fastlegen og er sykemeldt ut neste uke, heldigvis. Er så slapp og orker ingenting.

Men jeg skal ikke bare klage [emoji6] Denne kvalmen gir meg en visshet om at mini vokser og gror inni der. Nå skal den være på størrelse med ett blåbær [emoji170]

Kan nesten ikke tro vi har kommet så langt, jeg trodde dette ville være umulig for oss. Jeg er så glad og takknemlig [emoji5]
Enn det da, snart tul igjen[emoji171][emoji169][emoji170] Fryktelig kjedelig med den kvalmen da[emoji53][emoji17] Kvalme og oppkast/brekninger er jo så slitsomt[emoji11]

Bra du er sykmeldt snuppa, nå må du bare ta livet helt med ro og slappe av så godt du kan[emoji169][emoji7] Og nå er ikke uke 12 så himla langt unna heller vettu[emoji7][emoji7] Julebebis dette[emoji169]
 
Enn det da, snart tul igjen[emoji171][emoji169][emoji170] Fryktelig kjedelig med den kvalmen da[emoji53][emoji17] Kvalme og oppkast/brekninger er jo så slitsomt[emoji11]

Bra du er sykmeldt snuppa, nå må du bare ta livet helt med ro og slappe av så godt du kan[emoji169][emoji7] Og nå er ikke uke 12 så himla langt unna heller vettu[emoji7][emoji7] Julebebis dette[emoji169]

Stemmer det! Ny TUL på fredag [emoji847] Gleder oss helt vanvittig til å se den lille bønna og hjertet slå [emoji176]
Og etter det har jeg lyst å avsløre nyheten om julemirakelet til mamma og svigers, de kommer til å bli i ekstase! [emoji16] Sambo vil vente litt til, men jeg syns de fortjener å være med på lykken [emoji6] Vi får se hvordan vi gjøre det.

Jeg tar det heeeeelt med ro. Ligger i senga om natta og på sofaen på dagen.. [emoji5] gjør en viktig jobb da [emoji16]
 
Stemmer det! Ny TUL på fredag [emoji847] Gleder oss helt vanvittig til å se den lille bønna og hjertet slå [emoji176]
Og etter det har jeg lyst å avsløre nyheten om julemirakelet til mamma og svigers, de kommer til å bli i ekstase! [emoji16] Sambo vil vente litt til, men jeg syns de fortjener å være med på lykken [emoji6] Vi får se hvordan vi gjøre det.

Jeg tar det heeeeelt med ro. Ligger i senga om natta og på sofaen på dagen.. [emoji5] gjør en viktig jobb da [emoji16]
Verdens viktigste jobb, så chill med god samvittighet du[emoji7] Weeee spennende på fredag da[emoji7] Åh nå skal det bli [emoji169]bank og ei nydelig spire på skjermen [emoji16]

Skjønner godt at du vil dele nyhetene , spes siden du er så uggen også [emoji4] Er jo så utrolig koselig å få dele sånne nyheter, og etter en fin tul i uke 8 så er det minimale sjanser for at noe skal gå galt [emoji171][emoji169]
 
7+3 [emoji847]

Dagene snegler seg av gårde... Er kvalm fra morgen til kveld, men morgenen er definitivt værst. Brekker meg hver morgen, men er ingenting som kommer opp, siden jeg ikke klarer å spise så mye. Har gått ned 4 kg i vekt. Har vært i kontakt med fastlegen og er sykemeldt ut neste uke, heldigvis. Er så slapp og orker ingenting.

Men jeg skal ikke bare klage [emoji6] Denne kvalmen gir meg en visshet om at mini vokser og gror inni der. Nå skal den være på størrelse med ett blåbær [emoji170]

Kan nesten ikke tro vi har kommet så langt, jeg trodde dette ville være umulig for oss. Jeg er så glad og takknemlig [emoji5]

Tenk at du er kommet så langt allerede [emoji7]
Så bra at du er sykemeldt enda litt lengre. Ta vare på deg selv og lille bønna - det er så sant at du virkelig gjør den aller viktigste jobben nå [emoji4]
 
7+3 [emoji847]

Dagene snegler seg av gårde... Er kvalm fra morgen til kveld, men morgenen er definitivt værst. Brekker meg hver morgen, men er ingenting som kommer opp, siden jeg ikke klarer å spise så mye. Har gått ned 4 kg i vekt. Har vært i kontakt med fastlegen og er sykemeldt ut neste uke, heldigvis. Er så slapp og orker ingenting.

Men jeg skal ikke bare klage [emoji6] Denne kvalmen gir meg en visshet om at mini vokser og gror inni der. Nå skal den være på størrelse med ett blåbær [emoji170]

Kan nesten ikke tro vi har kommet så langt, jeg trodde dette ville være umulig for oss. Jeg er så glad og takknemlig [emoji5]

Håper du har det bra til tross for mye kvalme[emoji170] Blir så spennende på TUL i kommende uke[emoji7]

Ta vare på deg selv og slapp av mens fine lille blåbæret vokser i magen [emoji170]
 
Back
Topp