BT FALL

Frøken Murud

Frøkenmurud
I forje svangerskap var jeg veldig plaget med BT fall fra uke 17, såpass ille at jeg svimte av flere ganger for dag...

Vel, nå ser det ut til at det er påan igjen, men er jo bare 5+5 :o svimt av to ganger i dag til nå "/
Blir jeg like plaget som jeg var i forje svangerskap blir jeg jo ikke i stand til å ta meg av 2 åringen "/

Synes igrunn fryktelig synd på meg selv i dag... :(

Huffda, det hørtes ikke noe gøy ut! Er jo litt skummelt å plutselig besvime, og kanskje spesielt for lille toåringen.. Håper det bedrer seg fort!

Får mye BT fall jeg også... Er i utganspunktet plaget med litt ustabilt BT, men aldri lavt sånn til vanlig. Nå har jeg lavt BT som utgangspunkt og svimler mye. Det er utrolig frustrerende... Men har lært meg og kjenne med en gang det er noe på gang... Og da får jeg hevet hodet mellom bena eller slengt meg på sofaen... Så redder meg inn igjen stort sett.... Håper du slipper å ha det slik hele svangerskapet <3

Håper inderlig jeg også mammahjertet "/

2åringen er heldigvis i bhg, og jeg er sjeldent alene med henne, det tror jeg ikke at jeg tørr før jeg har vært til lege og hørt hva jeg kan gjøre med dette "/

Heldigvis fått time i morgen

Var liksomgreit nok sist da jeg kun hadde meg selv, men skal jo være der for henne nå også

Huff, det høres ikke bra ut. Må være ekkelt å ikke ha kontroll på når du svimer av.
Får håpe du slipper å ha det sånn gjennom hele svangerskapet! Lykke til :)

I forje svangerskap var jeg veldig plaget med BT fall fra uke 17, såpass ille at jeg svimte av flere ganger for dag...

Vel, nå ser det ut til at det er påan igjen, men er jo bare 5+5 :o svimt av to ganger i dag til nå "/
Blir jeg like plaget som jeg var i forje svangerskap blir jeg jo ikke i stand til å ta meg av 2 åringen "/

Synes igrunn fryktelig synd på meg selv i dag... :(
Huff da, det er ikke moro. Fikk du kjøreforbud også sist da?

Back
Topp