bss85 eller andre m INTENST kløe

FirstTime

Elsker forumet
Hei

Gud kjære deg..jeg vet ikke min arme råd. Sitter her føler jeg har noe helt annet enn vanlig svangerskapskløe. De blemmene og nuppene vi snakket om er verre idag. Jeg klør overalt og det kommer nupper overalt! Begynner i fjeset og nå! Jeg dusjer kaldt men ikke noe hjelper

Jeg klarer ikke mer altså...kjennes ut som jeg har ti tusen maur over alt! Hvor lenge kan jeg forvente att dette holder på??? (hadde jo hjulpet vite evnt hvor lenge det er ijgen)

Fjerde dag idag,,,,og idag er det ILLE...har tatt en kald dusj..klær nytter i ha på..vanlige stoffer kjennes ut som grovt ull mot kroppen..

Enda jeg tok den sterke allergitabletten i natt som legen ga meg så endte det opp med att kløen holdt meg mest våken og jeg hadde dødårlig samvittighet pga susete i hodet..tenkte barnet hadde det jævlig osv...noianatt altså.. klare ikke ta de mere..

Hjelp!! Hva har jeg gjort for å ha det så jævlig siste dagene...jeg er jo helt tømt for energi jo[:(][:(][:(] Griner store tårer her nå....

Hei!

Ooooff, stakkars dej!
Høyres ut som d e verre enn ej hadde d.. Trur du berre må kontakte sjukehuse å KREVE at dei gjer nåke so kan hjelpe dej!
Ej hadde mitt utslett i vertfall 14 daga, ikkje like gale heile tida, maks 5 daga so til tide va uutholdelige..
Sei til dei på sjukehuse at dinna sterke allergimedisinen ikkje hjelpe, då MÅ dei berre fatte alvore!!
Sende en STORE trøsteklem til dej, FirstTime!!

huff...14 dager ja... nei og nei...

Jeg biter tenna sammen til imorgen...ringer sjukehuset da! Må iallfall ha NOE medesin som demper hele greia på dagtid og..UTEN ATT JEG BLIR RUSA I BOLLEN!!!

Utrolig jeg sier det etter masse plager men dette tok kaka..værste jeg har hatt i hele svangerskapet

Takk for svar!

Herregud!!!
Jeg vet ikke hva mer jeg kan si nå FirstTime.
Ring sykehuset i dag!! Dette er ikke levelig.

sniker meg inn her litt jeg.  Jeg sliter med en sånn syk kløe! Jeg har vært inn og ut av sykehuset de siste ukene på kontroll og de prøvde først å gi meg Phenergan, men de hjalp ikke så i dag begynte jeg på noen nye piller som heter Polaramin...håper de hjelper bedre

Hei Mille!

Gud jeg sitter her gråter. Du har det sånn du og??? Hva slags piller fikk du nå?? Sambo sitti meg jordmor på ullevål i halvitme nå. Jeg klikker! De sier de ikke kan gjøre noe..ikke har de en hudlege men de kom med ett forslag! : LEGGE MEG INN!!!!!!!!!! HERRGUD!!!!!!!!!!!JEG KLARER DA IKKE BLI KVITT DENNE KLØEN VED Å LIGGE I STIVE SJUKEHUSLAKEN!

Nei jeg vurdere gjøre noe drastisk i natt.... sambo prøvde si att det kombi av det fyskiske og psyken min her som gjør det så ille. Så jeg får vel gjøre noe for å skremme dem da.... da kan ta ks eller hva de vil nå: JEG SIER DET JO...JEG KLARER IKKE MER! DET ER INGEN TRUSSEL..JEG KLARER IKKE MER!

Fan assa...skla jeg ta overdose med noe eller og få sambo til kjøre meg bort og lempe meg på opersasjonsbordet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må jo snart noe sånt til

Herrgud.....jeg rakner

ja det er sinnsykt plagsomt med den kløen. Polaramin tar du 3 ganger om dagen, og den skal dempe kløen ganske kjapt.

Back
Topp