Brystvorter

Krølla82

Forumet er livet
Litt personlig spørsmål dette, men jeg har så små brystvorter...er ikke alltid de stikker ut om dere skjønner og gjøre de det så er de mini mini...får man større brystvorter i løpet av graviditeten? er jo mange som har brystvorter på strl med sukkerbiter og disse er jo lettere for ungen å suge på enn mine bitte småe.

den blir mykere å tøyeligere.. den blir ganske så stor når ungen suger på den [8D] men visst det blir problematisk så kan du jo bruke brystskjold.

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

den blir mykere å tøyeligere.. den blir ganske så stor når ungen suger på den [8D] men visst det blir problematisk så kan du jo bruke brystskjold.

jeg vil ikke anbefale brystkjold, jeg fikk beskjed om å bruke det for å få det lettere til, men det var det som ødela hele amminga...
bruk heller noen ekstra dager på å få det skikkeli til...

ORIGINAL: Kakemonsteret

Ja, man får mye større brystvorter i graviditeten... [:)] Dessuten er det ikke så viktig hvor STOR brystvortene er når du ammer, barnet suger ikke av brystvorten men rundt. [:)]

Jeg fikk ikke større brystvorter og det var ikke noe annet å få tak i hos meg enn selve brystvorten, for mine bryst er små og ganske faste. [8D] De sa på sykehuset til meg og, da jeg sa at jeg trodde brystvortene mine var for små, at det gjorde ingenting for han skulle jo ta tak i det som var rundt og, men det fant de fort ut at ikke gikk. For meg ble løsningen ammeskjold, hadde jeg ikke fått det så hadde det ikke blitt amming i hele tatt siden han absolutt ikke fikk tak i mine små brystvorter. [8D] Da han var ca 3 mndr fikk han endelig til å suge uten ammeskjold, selv om ikke brystvortene var blitt større. [:-]

Ikke bekymre deg for dette, små brystvorter er absolutt ikke noe hinder.Babyen skal ikke suge på vorten,den skal suge på et mye større område;)

Back
Topp