Brystvorter

Lioni

Blir kjent med forumet
Er d vanlig å ha veldig vondt i brystvortene fortsatt? Ehe
Gruer meg litt til amming då. Husker ikke hvordan dem var sist siden det er 7 år siden.

Og så er noen av dem "prikkene" på brystvortene grønne, dem er jo vanligvis rosa/rød, er dette vanlig og??

Haha! Har mannlig lege og tørr ikke å spørre han.

Mine er ømme til tider enda,også hele brystet. Ang nuppene kan jeg ikke svare deg men grønne høres jo ikke helt normalt ut :hilarious:

Mine er ømme til tider enda,også hele brystet. Ang nuppene kan jeg ikke svare deg men grønne høres jo ikke helt normalt ut :hilarious:

Nei lurer på om det er sopp eller om de bare var forandret seg. Får smøre med canesten og se.

Jeg hsr veldig ømme brystvorter, jeg også. Håper de herder litt før ammingen starter, ellers blir det tortur!

Jeg hsr veldig ømme brystvorter, jeg også. Håper de herder litt før ammingen starter, ellers blir det tortur!
Kommer til å huske hun som fortalte om at hun ammet nr 1 fortsatt da hun ble gravid med nr2 og hadde ømme brystvorter. Jeg kjenner nesten trangen til å grine enda !!

Ikke meningen å kuppe tråden, men spør her siden det handler om brystvorter.
Jeg opplever at det i selve brystvorten, der melken kommer ut, at det er et hvitt belegg lignende mellom "rynkene". Ikke noe spesielt ømt eller vondt. Kan det være sopp? Eller er det noe annet, flere som har opplevd det? Hvis dere skjønner hva jeg mener da..

Ikke meningen å kuppe tråden, men spør her siden det handler om brystvorter.
Jeg opplever at det i selve brystvorten, der melken kommer ut, at det er et hvitt belegg lignende mellom "rynkene". Ikke noe spesielt ømt eller vondt. Kan det være sopp? Eller er det noe annet, flere som har opplevd det? Hvis dere skjønner hva jeg mener da..
Det har jeg også avogtil. Har egentlig bare tenkt det er fett eller talg ?

Det har jeg også avogtil. Har egentlig bare tenkt det er fett eller talg ?

Det har jeg også, kan liksom pirke ut noe hvitt fra midten av brystvorten av og til. Har ikke merket noe melk, men har lurt på om det kan være tørket melk likevel. Evt tipper jeg flassende hud.

Det har jeg også, kan liksom pirke ut noe hvitt fra midten av brystvorten av og til. Har ikke merket noe melk, men har lurt på om det kan være tørket melk likevel. Evt tipper jeg flassende hud.
Jeg har fått råmelk for en stund siden og det kan jo være tørket melk,men har aldri merket det har kommet ut av seg selv, kun når jeg har knepet på puppen :)

Back
Topp