Brystvortene mine

rock on

Glad i forumet
er bare sååååååå såre.. [:(]

Noen andre som også har det slik eller..

Gruer meg jo til hver gang hun skal ta ett tak. Går greit når hun først suger,men de første taka er så harde..

Når går dette over?

FRUSTRERT

Her og! Men idag har det vært litt bedre faktisk, håper det snart går over[:)] Har sånn ammeskjold eller hva det heter som jeg bruker når det er for ille, det er litt bedre... men er vist ikke så lurt å bruke det mye, med tanke på sugeteknikken til babyen..

Begynner å få skikkelig spreng og jeg[X(]

Slik var det her å den første uken, men så ble det bedre.. Så er bare å holde ut de første takene[:D] Så har jeg brukt purelan og den nippelkremn fra avent, og det har hjulpet litt[;)]

har litt vondt med en gang hun suger, men det er den utdrivningsrefleksen... men ett tips om du er sår. klem ut litt melk når hun er ferdig, og smør det utover brystvorten, og så lar du det lufttørke. om du skulle sprekke kan du kjøpe en salve som heter simplex (tror det er det den heter, skal skjekke, men er en øyesalve) og legge litt salve kun i sprekken. gror på en dag! den er helt genial altså!!! 

ORIGINAL: Hilla85

Hoff, altså.... jeg har ikke født enda og mine er megasåre[&o] Gjør så vanvittig vondt bare de stivner skikkelig til[:(] Gruver nesten litt til begynnelsen av ammeperioden[&:]

det gjorde mine og. kjentes ut som om det stod kniver i de om eg fikk "fryse- pupp". ikkje gru deg til ammingen, det går så bra så [:)]

ORIGINAL: sommerbarn09

har litt vondt med en gang hun suger, men det er den utdrivningsrefleksen... men ett tips om du er sår. klem ut litt melk når hun er ferdig, og smør det utover brystvorten, og så lar du det lufttørke. om du skulle sprekke kan du kjøpe en salve som heter simplex (tror det er det den heter, skal skjekke, men er en øyesalve) og legge litt salve kun i sprekken. gror på en dag! den er helt genial altså!!!

Må den vaskes av før ammingen eller?
Høres genial ut ja[:D]

ORIGINAL: Starlight

ORIGINAL: sommerbarn09

Må den vaskes av før ammingen eller?
Høres genial ut ja[:D]

må ikkje vaskes av. eg tok den på etter amming, lot det lufttørke og lå litt i sprekken. den har en sånn tynn spiss, så er lett å ta på. så trakk den inn av seg selv. [:)]

Jeg har gitt opp jeg og pumper heller,så hun her får flaske.. SÅÅÅ mye bedre..[:D]

Kjenner det svir litt å pumpe også,men det er så mye bedre enn at hun suger.

Back
Topp