myprecious
Glad i forumet
ååå..er så lei denne ammingen pga sår brystvorte. Jeg har virkelig prøvd alle råd om hvordan jeg skal få den bedre. Og har prøvd å pumpe meg nå i 2 dager for at den skal få grodd men neida like ille. Greia er at brystvorta er på en måte litt delt på tuppen og har ett hakk inn på siden. Jeg hadde det samme på den andre brystvorta men den har for lengst blitt fin. skal på 6 ukers kontroll denne uken og hvis jeg ikke får noe hjelp da så går jeg over til erstatning til snuppa. Er søren meg bare mas med disse puppene.
noen fler som fortsatt ikke er helt i sjakk med ammingen eller er det bare jeg som er ei kløne!!?? og er det noen som har ett siste råd til meg... er ingen kos med ammingen når jeg fortsatt biter tenna sammen og krøller tærne når hun tar tak i puppen..gjelder kun den ene og er så bra når vi ammer på den andre. veldig godt på natta for da slipper jeg å stå opp. henter bare vesla og slenger frem godpuppen også er vi ferdige[:)] krysser fingra for den andre skal bli bra.
en liten klage tråd fra meg... huff...
noen fler som fortsatt ikke er helt i sjakk med ammingen eller er det bare jeg som er ei kløne!!?? og er det noen som har ett siste råd til meg... er ingen kos med ammingen når jeg fortsatt biter tenna sammen og krøller tærne når hun tar tak i puppen..gjelder kun den ene og er så bra når vi ammer på den andre. veldig godt på natta for da slipper jeg å stå opp. henter bare vesla og slenger frem godpuppen også er vi ferdige[:)] krysser fingra for den andre skal bli bra.
en liten klage tråd fra meg... huff...