Noen som har erfaring og kan anbefale noen brystvortekrem som er helt uten lanolin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra august; Multi-Mam Protect feksNoen som har erfaring og kan anbefale noen brystvortekrem som er helt uten lanolin?

Fin sniking, tusen takkSniker fra august; Multi-Mam Protect feks![]()

Fikk tips om å bruke manuca-honning-salve (mener det var medihoney wound gel) fra en venninne som sa at denne reddet hele ammingen for henneNoen som har erfaring og kan anbefale noen brystvortekrem som er helt uten lanolin?
Er det lov å spørre om hva som gjør at du vil ha brystvortekrem helt uten lanolin?Noen som har erfaring og kan anbefale noen brystvortekrem som er helt uten lanolin?

Jeg føler meg helt utdatert, det er kommet så utrolig mye nytt, både av utstyr og retningslinjer siden jeg hadde baby sist (12 år siden).ingen annen grunn enn at jeg ikke tåler lanolin![]()

Skjønner deg veldig godt, har selv 16år mellom mine to førsteJeg føler meg helt utdatert, det er kommet så utrolig mye nytt, både av utstyr og retningslinjer siden jeg hadde baby sist (12 år siden).![]()
Det kan jeg godt forstå. Rart det der med allergier, hvordan det plutselig kan slå utSkjønner deg veldig godt, har selv 16år mellom mine to første
Men lanolin har jeg tidligere også brukt mye isteden for leppepomade, men ble plutselig allergisk. Får blemmer og rifter, så tørr ikke tanken på å ta det på såre brystvorter![]()
Veldig rart!Det kan jeg godt forstå. Rart det der med allergier, hvordan det plutselig kan slå ut![]()