Brystvegring

Eibhlin

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Julemiraklene 2025
Hei!

Mini her er 4 måneder og har ammet veldig fint siden start, foruten et par dager rundt 3 måneder gammel der hun hadde skikkelig brystvegring, men det ga seg helt plutselig rett etter 3-mnd vaksinene. Hun har nå fått brystvegring på nytt, samtidig som hun har gått fra å sovne fint om kvelden til å gråte i 30-60 min, og kun har korte dupper på dagen. Leser at dette kan være helt normalt, men blir jo veldig fortvilet når det føles som jeg ikke får i henne mat. Vi har prøvd mørkt rom og stillhet, vi har prøvd leke, vi har prøvd gående amming, det eneste som fungerer er å amme i forbindelse med søvn.

Noen som har råd og triks? Hvis dere har hatt dette selv, hvor lenge varte det?

Hadde det dessverre slik med det ene barnet mitt, startet nøyaktig ved 4 måneder. Det ble ikke bedre, og etter en måned med kamp om amming og pumping for å ikke miste så mye melk så måtte vi over til MME. Vil babyen amme på natten?

Hadde det dessverre slik med det ene barnet mitt, startet nøyaktig ved 4 måneder. Det ble ikke bedre, og etter en måned med kamp om amming og pumping for å ikke miste så mye melk så måtte vi over til MME. Vil babyen amme på natten?
Takk for svar, og så synd å høre det gikk sånn! :Heartred Hun ammer veldig fint og helt normalt på natten, ja, og også når hun kommer inn og ut av dupper på dagen. Er bare når hun er lys våken hun har hylt, men synes det er ille nok :sad010Har pumpet litt på dagtid for å holde på melka, men kommer ikke så mye, kun sånn 60 ml hver gang. Men i dag har hun tatt puppen normalt, og synes kanskje det var litt bedre i går... Så håper det har løsnet :Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp